Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purskahdin itkuun kun näin millaisia hirviöviestejä kiusaajat olivat lähettäneet mun lapselle

Vierailija
21.04.2025 |

Eikä lapsi ollut sanonut kiusaamisesta sanallakaan ennen kuin näytti ne viestit. En tajua miten en ole huomannut mitään. Oikeastaan ollaan riidelty lapsen kanssa, kun hän on antanut ymmärtää, että on itse hukannut ja rikkonut toistuvasti tavaroitaan. Tästäkään en tajunnut mitään. 

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat on aina niitä joiden vanhemmat on serkkuja keskenään, lapsena pudoteltu päälleen tai ei ole välitetty nostella kantojen kohdalla tai sitten ihan vaan lorahtanut kusta sekaan jo tehdessä. Kiusaaja on heikko ja usein muut lapset huomaavat tämän.

Yleensä päihdevammaisten ja elämämkoululaisten kakara, joka saa kotona turpiinsa ja lämmittää ruokansa mikrossa. Omalla tavallaan selviytyjätyyppi, joka tiedostamattaan toimii täsmälleen kuten vanhempansa tekivät ennen häntä. Lopputulos on myös lopulta samanlainen, vähävaraista loisimista lähiöissä jo useammassa sukupolvessa.

Kyllähän se kertoo jotain näiden ns. kiusattujen omista taidoista jos yllämainittu painaa sosiaalisessa hierarkiassa ohi :D

Tuossa ei ole kyse sosiaalisuudesta. Eivät nämä mitään urheilijoita tai hymypoikia ole. Nämä ovat apukoululaisia, jotka pistää pienempiään surutta turpiin niin, että veri lentää.

Vierailija
242/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien äly ja taidot ei riitä normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Todennäköisesti ovat lapsena joutuneet isänsä hakkaamiksi tai saaneet aivovamman syntyessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulussa kiusaajat oli sossun huostaanottamia joita ainakin toisen isä oli käytellyt. Se varmaan nautti siitä. Toinen oli muuten vaan vähä-älyinen, äitinsä vissiin narkannut jo raskausajan.

Nautti lapsi kun elämä tuhottu?Oletko sairas ihminen?Kuulostaa pahalta.

Vierailija
244/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajien äly ja taidot ei riitä normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Todennäköisesti ovat lapsena joutuneet isänsä hakkaamiksi tai saaneet aivovamman syntyessään.

Siellä taas yksi entinen 'koulukiusattu' kertoo syyn miksi häntä kiusattiin :)

Vierailija
245/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko kiusaajien isät niitä pyllyyn kun ne kiusaajat on aina niin känkkäränkkiä?

Vierailija
246/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko kiusaajien isät niitä pyllyyn kun ne kiusaajat on aina niin känkkäränkkiä?

Olet jo selventänyt riittävästi miksi olit aikanaan kiusattu...

Vierailija
247/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiusattu. Kiusaajien nolo elämä oli kaikkien tiedossa muutenkin.

Vierailija
248/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo paljastunut. Myöhäistä rypistää kun paskat on jo housussa.

Vierailija
249/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lurpsuttelevat isänsä vehjettä.

Vierailija
250/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan fiksu, rohkea ja sosiaalinen lapsi kiusaa. Kyllä ne kiusaajat on aina näiden vastakohtia.

Niinpä. Kiusaajat on heikkoja.

Vierailija
251/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo paljastunut. Myöhäistä rypistää kun paskat on jo housussa.

Toisin kuin siis sinä joka ainoastaan trollaat täällä? 🤣

Vierailija
252/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lurpsuttelevat isänsä vehjettä.

Yllä olevalla ulosannilla ei tosiaan tarvitse ihmetellä miksi oli koulussa kiusattu.

Vierailija
253/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis höö entä meidän Aleksi?

Hyvistä perheistä, hienot ammatit. Siltikin kiusaajat tuli sieltäkin. Kotona on voinut olla kuri kovaakin,sitä ei tiedä.

Sekä että varmaan, pitää jaksaa puuttua ja kasvattaa.

Vierailija
254/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni taas ulalle, onnettomat kiusaajat löysivät tänne. Sääli, oli ihan hyvä keskustelun alku.

Hyvää jatkoa vaan kaikille!

Vierailija
255/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa lapsillenne kansalaisrohkeutta, sellaista että kun näkevät jotain kiusattavan, uskaltavat mennä väliin puolustamaan kiusattua ja kiusatun puolelle.

Lapset kyllä haistavat että ns. kiusatussa on jotain vialla ja karttavat kuten viisainta onkin.

Paskanmarjat, mun lapsi on suosittu, koska on kiltti kaikille ja häntä yrittää kiusata kateelliset, jotka milloin mistäkin syystä tuntuvat jäävänsä ulkopuolelle. Kiusaaja kaveri koittaa komentaa alstani, uhkailemalla, laittamalla inhottavia viestejä ja puhumalla pahaa selän takana. Vika on tässä pershäröisessä kiusaajassa, eikä kaikkien kaverissa.

Vierailija
256/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis höö entä meidän Aleksi?

Hyvistä perheistä, hienot ammatit. Siltikin kiusaajat tuli sieltäkin. Kotona on voinut olla kuri kovaakin,sitä ei tiedä.

Sekä että varmaan, pitää jaksaa puuttua ja kasvattaa.

Aivan, kiusaamiseen pitää puuttua silloin kun se tapahtuu, heti sen jälkeen, pian sen jälkeen. Ei painaa villaisella ja jättää osapuolia katkeroitumaan. Sekä kiusattu että kiusaaja tarvitsevat apua.

Vierailija
257/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa lapselle ettei välitä niin kiusaaminen loppuu

Vierailija
258/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi-ilmoitus heti!

Eiköhän nyt ihan ensimmäisenä yhteys opettajaan ja rehtoriin. Sen jälkeen kiusaajien vanhempiin.

Itse en enää lähtisi mihinkään vanhempien välisiin kokouksiin. Viranomainen toimii parhaiten. Nämä kiva-koulut ei toimi yhtään. Poliisi paras.

Ihan kokemuksesta sanon, että ei kannata itse olla yhteydessä kiusaajien vanhempiin. Itse aikoinaan ajattelin hoitaa asian suoraan äitien kesken. Kiusaajan äiti keksi uusia tapoja kiusata ja kehitteli uusia haukkumanimiä. Sen lisäksi kiusaajan äidiltä tuli terveisiä, että olen lapsellinen läski. (Silloin tosin kymmeniä kiloja kevyempi kuin tämä äiti.) Kiusaaja vieläpä ilmoitti  että aikoo vahingoittaa koiraamme.

Opettaja puuttui asiaan topakasti, vaikka kyseessä olikin kiva koulu. Oikeasti kaikkea muuta kuin kiva, ihan kaikkien lastemme kannalta. 

Vierailija
259/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meidän koulun kuuluisimmista kiusaajista tuli. Yksi otti hatkat huumevelkojen tähden, eikä siitä ole sen koommin kuultu. Huhutaan jotta olisi kuollut. Toinen hukkui tapaturmaisesti ja päihteillä oli todennäköisesti osuutta asiaan. Kolmannen näin viimeksi syksyllä, retkotti puistossa kuset housussa ja oksut rinnuksilla, en ennusta pitkää ikää. Neljäs tuli "ystäviensä" kusettamaksi ja lukee tiilenpäitä, huvittavaa kyllä todennäköisesti vielä syyttömänä. Kahdesta tuli perheellisiä taviksia.

Enempää en näin äkkiä muista näitä oman aikansa kuninkaita.

Vierailija
260/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi-ilmoitus heti!

Eiköhän nyt ihan ensimmäisenä yhteys opettajaan ja rehtoriin. Sen jälkeen kiusaajien vanhempiin.

Itse en enää lähtisi mihinkään vanhempien välisiin kokouksiin. Viranomainen toimii parhaiten. Nämä kiva-koulut ei toimi yhtään. Poliisi paras.

Ihan kokemuksesta sanon, että ei kannata itse olla yhteydessä kiusaajien vanhempiin. Itse aikoinaan ajattelin hoitaa asian suoraan äitien kesken. Kiusaajan äiti keksi uusia tapoja kiusata ja kehitteli uusia haukkumanimiä. Sen lisäksi kiusaajan äidiltä tuli terveisiä, että olen lapsellinen läski. (Silloin tosin kymmeniä kiloja kevyempi kuin tämä äiti.) Kiusaaja vieläpä ilmoitti  että aikoo vahingoittaa koiraamme.

Opettaja puuttui asiaan topakasti, vaik

Tossa taas hyvä esimerkki miten lapsi opii kotoaan kiusaamaan. Ei ole lapsi kauas puusta pudonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi