Purskahdin itkuun kun näin millaisia hirviöviestejä kiusaajat olivat lähettäneet mun lapselle
Eikä lapsi ollut sanonut kiusaamisesta sanallakaan ennen kuin näytti ne viestit. En tajua miten en ole huomannut mitään. Oikeastaan ollaan riidelty lapsen kanssa, kun hän on antanut ymmärtää, että on itse hukannut ja rikkonut toistuvasti tavaroitaan. Tästäkään en tajunnut mitään.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Poliisina esiintyminen on rikos. Olipa *kätevä isä, entä jos tyttö otti sen liian vakavasti?
Rajat myös isälle ja isänä selvittää asijat!
Onneksi teki noin, kiusaaminen loppui.
Ihmiset ei ymmärrä, että kiusaajaan ei yleensä toimi lievät keinot. Käännää toinen poski on huono neuvo monessa tapauksessa.
Nyt syyllistät siis tilanteesta, jossa on törkeästi haukuttu viatonta lasta ja selvitetty puhelinnumerot sun muut.
Olen ylpeä isästäni.
Otti asian vakavasti, lopetti kiusaamisen. Hän ei valitettavasti saanut myöhemmin apua/apu ei riittänyt vaan riisti henkensä n. 10 v tapahtuman jälkeen.
Apua hän olisi tarvinnut ehkä jo tolloin, liikaa ei voi vatvoa muiden elämää josta ei kuitenkaan lopulta ole vastuussa.
Isäsi teki silti rikoksen ! Ehkä tyttö luuli että jokin merkintä jää siitä elämään.Sinä vaan onnellinen kun joku kuollut? Äitisi sentään murehti, oliko psykon juttuja isällä?
Kuinka monen teistä lapsi on koulussa kiusaaja? Kenenkään ei yleensä ole, mutta jostain niitä silti aina riittää. Termi kiusaaja on todella lapsellinen ja harhaanjohtava ehkä joku rääkkääjä tai kiduttaja olisi lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia ei nynnyvanhemmille lapsi kerro. Kun ne purskahtaa itkuun sen sijan että välittömästi vahvoina alkaisivat toimiin ja puolustamaan lastaan.
Itkupilli-vanhemmista ei ole mihinkään.
P.s Minäkään en kertonut. Suojelin "herkkis"-vanhempaa. Ja siedin 8 v kiusaamista.
Vanhemmissakin on erilaisuutta. Olis outoa, jos vanhempi ei saisi näyttää tunteitaan myös. Itku on itku ja se puhdistaa.
Itsellä oli raivostuvat vanhemmat. Ei niille voinut mitään.
Vastaavassa tilanteessa lähtivät kirosanojen saattelemana kiusaajien koteihin. Minuu hävetti niin paljon.
Mitään ei noin ratkaista ja asiat vaan hulluuntu.
Mä muutin sitten mummolle, että asiat rauhottui.
Jälkeenpäin ajatellen, jos mulla olisi ollut tavalliset vanhemmat, ei mua välttämättä koskaan olis kiusat
Meillä ratkesi sillä että isäni kysyi isoveljeltäno että meinaako hän sietää tätä. Isoveljeni ei sietänyt, parit turpasaunat myöhemmin minua ei enää kiusattu. Varmuudeksi isäni laittoi minut myös nyrkkeilytunneille.
Semmoiset väkivaltafantasiat sieltä sitten. Kertoo taas kerran miksi näitä ns. kiusattuja on kiusattu. Selvästi sääntö kuin poikkeus tämä ns. kiusatun väkivaltaisuus.
Kiusaajilla on usein heikko itsetunto, taikka psykopaattisia piirteitä. Kiusaaminen voi olla hätähuuto pahasta olosta myös.
Melkein kaikkia kiusataan joskus. Kiusaaminen ei koskaan ole uhrin syy, uhrin syyllistäminen on niin turhaa kun olla ja voi.
Lapset harjoittelee taitoja, ja jotkut lapset voi myös tehdä todella pahoja ja näissä tapauksissa tarvitaan kyllä tiukkoja rajoja, kenenkään ei tarvitse tuntea oloaan uhatuksi vaikka toisella olisi kuinka paljon aggressiota, vihaa, tai muuta jota levittää. Sama aikuisilla. Väkivalta on rikos.
Ap ei ole sanallakaan maininnut, että kyseessä olisi KOULUkiusaaminen, vaan ihan kiusaaminen, joka ilmeisesti on tapahtunut VAPAA-ajalla. Asia on selvitettävä, mutta ei ole syytä jäädä pois koulusta loppukevääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti koulussa joka luokalla on yleensä 1-2 kiusaajaa. Osa sitten luokkalaisista kuuluu peesaajiin. Kiusatut kyllä aina oikein valitaan porukasta. Ihminen on sillä lailla sairas sadisti. Myös lapset.
Nämä ns. kiusatut valikoivat itse itsensä käyttäytymällä oudosti ja epäsosiaalisesti. Ei fiksuja, itsevarmoja ja sosiaalisesti kyvykkäitä lapsia kukaan kiusaa.
Yleensä jo päiväkodissa aletaan etsiä uhreja. Jotka sitten syrjäytetään. Tällöin kiusatut lapsen sosiaaliset taidot jää kehittymättä. Ja kierre on valmis.
Näinhän se on että nämä ns. kiusatut pitäisi saada vaikka johonkin harrastuksiin harjoittelem
Kiusatuilla on 100 kertaa paremmat sosiaaliset taidot, kuin kiusaajilla.
Päivän vitsi. Jos olisi niin ei olisi kiusattu alunperinkään.
Sinulla on vääristynyt käsitys sosiaalisista taidoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen teistä lapsi on koulussa kiusaaja? Kenenkään ei yleensä ole, mutta jostain niitä silti aina riittää. Termi kiusaaja on todella lapsellinen ja harhaanjohtava ehkä joku rääkkääjä tai kiduttaja olisi lähempänä totuutta.
Niin, jos opettaisitte lastanne ettekä syyttelisi kaikki muita, saattaisi lapsenne vaikka oppia jotain ja säästyä ns. kiusaamiselta.
Miten tämä nat si huo ra saa sympatiaa, vaikka on toiminut lapsen etua vastaan, eikä ole välittänyt hänestä. Ai niin, tämä valtio ja palsta on täynnä vieraannuttavia nat so huo ria.
Onnellinen kun joku kuollut??
Törkeää käytöstä sinulta. Oletko kenties kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti koulussa joka luokalla on yleensä 1-2 kiusaajaa. Osa sitten luokkalaisista kuuluu peesaajiin. Kiusatut kyllä aina oikein valitaan porukasta. Ihminen on sillä lailla sairas sadisti. Myös lapset.
Nämä ns. kiusatut valikoivat itse itsensä käyttäytymällä oudosti ja epäsosiaalisesti. Ei fiksuja, itsevarmoja ja sosiaalisesti kyvykkäitä lapsia kukaan kiusaa.
Yleensä jo päiväkodissa aletaan etsiä uhreja. Jotka sitten syrjäytetään. Tällöin kiusatut lapsen sosiaaliset taidot jää kehittymättä. Ja kierre on valmis.
Näinhän se on että nämä ns. kiusatut pitä
Sinulla on vääristynyt käsitys sosiaalisista taidoista.
Selvää sosiaalisten taitojen puutetta jos saa itsensä ryhmässä hierarkian alimmaiseksi ja ns. kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole sanallakaan maininnut, että kyseessä olisi KOULUkiusaaminen, vaan ihan kiusaaminen, joka ilmeisesti on tapahtunut VAPAA-ajalla. Asia on selvitettävä, mutta ei ole syytä jäädä pois koulusta loppukevääksi.
Olen eri mieltä. Pystyy opettelemaan kouluaineet loppuun kotona vanhempiensa avulla, eikä tarvitse jokapäivä pelätä. Joutuvat kiusaajatkin etsimään jonkun toisen uhrin.
"Kiusatuilla on 100 kertaa paremmat sosiaaliset taidot, kuin kiusaajilla."
Oot kyllä harvinaisen tyhmä yksilö, jopa idiootiksi. Se, että teitä tumpeloita elämäntapaloisia on jengissä useampi, ei kerro mitään sosiaalisista taidoista, vaan pelkästään siitä että tyhmät ja hyödyttömät pitää omankaltaisestaan seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvää sosiaalisten taitojen puutetta jos saa itsensä ryhmässä hierarkian alimmaiseksi ja ns. kiusatuksi.
Ihmisten ei ole tarkoitus elää kuin kehittymättömän apinalauman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Pystyy opettelemaan kouluaineet loppuun kotona vanhempiensa avulla, eikä tarvitse jokapäivä pelätä. Joutuvat kiusaajatkin etsimään jonkun toisen uhrin.
Tämä vaan johtaa siihen että pysyy jatkossakin kiusattuna. Vähän kuin se Pakilan tapaus - typerintä mitä vanhempi voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos opettaisitte lastanne ettekä syyttelisi kaikki muita, saattaisi lapsenne vaikka oppia jotain ja säästyä ns. kiusaamiselta.
Sä oot oikeasti heikkolaatuinen trolli. Ihmettelen suuresti miten osalle menee ihan täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jo päiväkodissa aletaan etsiä uhreja. Jotka sitten syrjäytetään. Tällöin kiusatut lapsen sosiaaliset taidot jää kehittymät
Ihmisten ei ole tarkoitus elää kuin kehittymättömän apinalauman.
Sitten ei auta kuin erakoitua niin ei sosiaalisia taitoja tarvitse.
Ap ei sanallakaan sanonut, että kiusaajat olisivat lapsen luokalta tai koulusta.
"Selvää sosiaalisten taitojen puutetta jos saa itsensä ryhmässä hierarkian alimmaiseksi ja ns. kiusatuksi."
Selvää sosiaalisten taitojen puutetta, jos hengailee vain kaltaistensa loisten seurassa, eikä tajua että muit välttelee teitä jämägeenisiä paskakasoja syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
"Selvää sosiaalisten taitojen puutetta jos saa itsensä ryhmässä hierarkian alimmaiseksi ja ns. kiusatuksi."
Selvää sosiaalisten taitojen puutetta, jos hengailee vain kaltaistensa loisten seurassa, eikä tajua että muit välttelee teitä jämägeenisiä paskakasoja syystäkin.
Tuolla argumentaatiolla ei kannata ihmetellä miksi ei aikanaan ollut suosittu tai miksi lapsenne jää jalkoihin sosiaalisissa tilanteissa.
Päivän vitsi. Jos olisi niin ei olisi kiusattu alunperinkään.