Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka käytätte tekoälyä julkisessa bändinne musiikissa

Vierailija
21.04.2025 |

Sieltä löytyi aikalailla samat saundit ja melodiat ilmeisesti, koska se tekoäly on tarjonnut samat 

setit. 

Ottakaa tuo huomioon. 

Kyllä minä kuulen, ketkä käyttää tekoälyä musiikissa ja tarkistakaa edes, ettei jollain muulla ole 

se sama jossain toisessa kertsissä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitten itkette palstoilla, kun joudutte maksamaan veroja, vaikka ette saa itse aikaiseksi ja käytätte muiden 

ideoita ja tekoälyä !!!!!!!!!!!!!! 

0/5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei me kuuntelijat olla tyhmiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua mä just luin?

Vierailija
2/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sulla riittää ymmärrus asiaan. 

Mut laitan artisteja 100% boikottiin, koska en halua kuunnella tekoälyllä tehtyä musiikkia joka on samaa kuin toisen artistin tekoälyllä tehdyssä musiikissa. 

Tuolla nyt on kahdella artistilla samat setit, mutta en paljasta ketkä. Antaa nyt heidän nolata itsensä ihan kunnolla , kun lankesivat helppoon rahaan. 

Yleisö hylkää ne ajan mittaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tiedän monia AI bändejä todella hyviä!

Vierailija
4/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sulla riittää ymmärrus asiaan. 

Mut laitan artisteja 100% boikottiin, koska en halua kuunnella tekoälyllä tehtyä musiikkia joka on samaa kuin toisen artistin tekoälyllä tehdyssä musiikissa. 

Tuolla nyt on kahdella artistilla samat setit, mutta en paljasta ketkä. Antaa nyt heidän nolata itsensä ihan kunnolla , kun lankesivat helppoon rahaan. 

Yleisö hylkää ne ajan mittaan. 

Voisin heittää nimen, kuka julkaisee tekoälyllä tehtyä musiikkia. 

Sama luuseri itkee julkisesti, kun joutuu maksamaan veroja. 

Sama artisti teettää kuvansa ja musiikkiaan tekoälyllä sekä varastaa toisilta ideoita. 

Täysluuseri. 

Yleisö vaan ei ole tyhmää. Huom. 

Taide voittaa kyllä ja tekoäly ei tule korvaamaan taidetta. 

Tuokin artisti tarvitsee muita taiteilijoita, että voi tuottaa tekoälyllä jotain, koska ei kykene omaan. 

Vierailija
5/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Tiedän monia AI bändejä todella hyviä!

Ok sä voit kuunella ja nauttia. Mutta MUUT taiteilijat ja artistit on tehneet sen kaiken alun perin. 

Vierailija
6/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis juuri kuunnellut samanlaiset kertsit kahdelta eri artistilta, koska kertsit on teetetty tekoälyllä. 

Nuo suomalaiset artistit eivät vissiin itse tiedä asiasta, että joku muu on tarjonnut ihan samaa. Vähän 

niinkuin marketissa tarjolla on pino samanlaista tuotetta, jotta jokainen saa saman tuotteen. 

Sävel on 100 % sama ja siis liian samanlaiset kertsit. Kuulee ettei niitä ole ihminen säveltänyt ja veikkaan syyksi 

tekoälyn käyttöä. 

No eipä muuta tästä aiheesta. 

Vierailija
7/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, otapa lääkkeet ja hengitä. Keskity ihan oma elämäsi oleellisiiin asioihin. Voit aina valita OLLA KUUNTELEMATTA ai musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi