Onko teistä ok jos perheenjäsen käy juustoa siivuttamassa jääkaapilla ja syö sen silleen?
Kommentit (95)
Olipa hauska aloitus:
Eksä joskus tuli paljastaneeksi, että nyksä valittaa juuston käytöstä siten, että ei saisi ottaa jääkaapista fetaa, jos on avattuna pakkaus jotain muuta juustoa. Pitäisi käyttää ensin avatut pois.
Tämä tuli ilmi joskus lapsenhakureissun yhteydessä, kun meillä sattui jääkaapissa olemaan avattuina fetajuusto ja emmentaljuusto.
Siitä sitten saatiin juttua aikaiseksi pitkäänkin, etten minä ollut sentään kuulemma tuommoinen ruokatyranni vahtaamassa kenenkään syömisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sinkkuuden hyvistä puolista; Voi syödä juustonsa miten ja milloin tykkää...
Miksi vitussa täällä vaihtoehdot ovat aina täysin sekopäinen parisuhde tai sinkkuus? Kai nyt sentään tajuat, että suurin osa normaaleista ihmisistä on normaaleissa parisuhteissa toisten normaalien ihmisten kanssa?
Joo saa mutta pitää katsoa että kaikille jää iltapalalle / aamupalalle leivänpäällisiin juustoa
Sillä on D vitamiinin puute ja KANNATTAA OSTAA MONI B- VITAMIINI PURKKI. Apteekista. Ja kalanmaksaöljy.
Lihavat tuollasta harrastaa, koska napostelua ei lasketa syömisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö on ettei juustosta käydä omin päin höyläämässä ja syömässä pelkästään sitä.
Hahah! Naurahdin. Meillä viis veisataan tuollaisista "säännöistä". Taidat olla vähän kontrollifriikki. Relaa vähän. Jollet itse, niin anna ainakin toisten relata.
Juusto jääkaapista suoraan on jääkylmää eikä yhtään minkään makuista, sama kun laittaisi pahvinpalan suuhunsa. Meillä saa siivuttaa ja laittaa tunniksi pariksi juuston lautaselle ja sitten vasta syö. Olen opettanut lapsillenikin tämän.
Onko ok? Käyn joskus ottamassa juustosta siivun, jos tulee olo, että on saatava välipalaa. Leikkaan sen veitsellä, en höylällä. Se on ihan se ja sama, jos joku paheksuu, koska emme miehen kanssa pidä samoista juustoista, niin meillä on omat. En myöskään kyttää miehen syömisiä. Eli on ok.
Meetwursti ja pala kurkkua käärittynä juustoon on muuten hyvää.
Minusta ei ole ok, että joku kyselee netissä näin tyhmiä asioita. Pelkkää resurssien tuhlausta.
Niin siis miksi ei saisi syödä juustoa...? Sellaisenaan.
En ymmärrä aloitusta.
N8 kun leivän päällä sanottin että ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö on ettei juustosta käydä omin päin höyläämässä ja syömässä pelkästään sitä.
Omin päin? Näin viisikymppisenä suurituloisena ihmisenä, keneltä minun pitäisi lupaa kysyä? Mieheltä? Lapsilta? Koiralta?
Kyllä
Elintarvikekyttä aiheuttaa (mahdollisesti tahattomasti) syömishäiriöitä sun muita.
Omin päin? Näin viisikymppisenä suurituloisena ihmisenä, keneltä minun pitäisi lupaa kysyä? Mieheltä? Lapsilta? Koiralta?