Onko teistä ok jos perheenjäsen käy juustoa siivuttamassa jääkaapilla ja syö sen silleen?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani ihmiset tekee noin, juusto on hyvää, minä ja moni muu ottaa siivun myös koiralle
Se on koiravero, joka koiralle kuuluu.
No en antaisi, lasten ainakaan joihin voi vaikuttaa. Jos mies kävisi niin voisin toki sanoa et miks käy, et onko järkee mut lapsia voi kieltää ja kieltäisinkin. Tuohan on napostelua eikä napostelu aterioiden välillä ole hyväksi. Meillä ei siis napostella muutenkaan kaapeista mitään ruokailujen (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) väleissä. Paitsi korkeintaan mieheni ja oon kyllä huomauttanut siitä.
Siis siivuttaako joku oikeasti vielä juustoa ja syö sen. Ei hyvää päivää.
Kauheeta , nyt meni kyllä yöunet .
Ostakaa riittävästi juustoa niin ei tartte joka siivun perään itkeä. Ihme kysymyksiä taas.
Siivutan surutta, muut murehtikoon onko oikein vai väärin.
Siis syö pelkkää rasvaa huvikseen?
Idioottihommalta vaikuttaa, mutta mitäpä se minulle kuuluu.
Ei saa. Juusto on kallista. Jos ostan valmiiksi siivutettua, nekin puolitetaan leivän päälle.
Jos on juustoa, niin teen ja joskus laitan kinkkusiivunkin, rullaan ja syön.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on juusto, joka on pelkkää rasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri puuttuu: jääkaapilla ei käydä ruokailujen välillä! Juustot syödään leivän päällä tai jälkiruokana, ei ylimääräisinä hiukopaloina.
Onko nämä sinun omia "määräyksiäsi"?
Vierailija kirjoitti:
Järkevämpää olisi tehdä juustoleipiä valmiiksi jääkaappiin.
Järkevintä on kuitenkin syödä se juusto ilman leipää.
No ei tulisi mieleenkään, eikä mieskään tee niin. Kunnon juustossa on 40 prosenttia rasvaa. Aika kovaa settiä verisuonistolle, kolesterolit näillä eväillä sinkoaa taivaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuoteseloste. proteiinia ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
No ei tulisi mieleenkään, eikä mieskään tee niin. Kunnon juustossa on 40 prosenttia rasvaa. Aika kovaa settiä verisuonistolle, kolesterolit näillä eväillä sinkoaa taivaisiin.
Minulla on kaapissa goudaa, 29%n rasvaa, joten älä viitsi paasata rasvasta
Juustossa on myös proteiinia hyvin, juuston rasvasta saa D vitamiinia
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihan päinvastoin :)
Vierailija kirjoitti:
No en antaisi, lasten ainakaan joihin voi vaikuttaa. Jos mies kävisi niin voisin toki sanoa et miks käy, et onko järkee mut lapsia voi kieltää ja kieltäisinkin. Tuohan on napostelua eikä napostelu aterioiden välillä ole hyväksi. Meillä ei siis napostella muutenkaan kaapeista mitään ruokailujen (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) väleissä. Paitsi korkeintaan mieheni ja oon kyllä huomauttanut siitä.
Ootko laittanut lukot kaappeihin? Aika nasselta kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuoteseloste. proteiinia ihan hyvin
Ja mm. K2-vitamiinia.
Ei. Juusto on kallista ja meillä on tiukkaa.
Itsekuri puuttuu: jääkaapilla ei käydä ruokailujen välillä! Juustot syödään leivän päällä tai jälkiruokana, ei ylimääräisinä hiukopaloina.