kotitesti lähetti vääriä testejä!!
Tilasin kotitestiltä r-testejä, jotka tulivat oikein ja ovistestejä, joita ei tullut, vaan tuli niidenkin tilalla r-testejä!!!!
Onko teille käynyt näin, ja mitä olette tehneet? itse lähetin sinne s-postia!, vielä ei ole tullut mitään vastausta!! palautuksiahan he eivät ota vastaan, joten miten todistan, että olen saanut vääriä testejä???
Harmistunut nonuli
Kommentit (3)
Sain kotitestiltä vastauksen, ja he lähettävät ovistestit välittömästi!!
Koralli, minäkin mietin tuota kuluttajasuojalakia, ja niin heidän sivuillaan vain lukee, että he eivät ota palautuksia vastaan, mutta ilmeisesti, siksi korvaavat kyllä nuo pakkausvirheensä!!
terveisin nonuli
...sammutin koneen ja menin avaamaan oman, tänään Kotitesteiltä tulleen kirjekuoreni. Olin tilannut Advanced LH 25 mIU -ovistestejä 10 kpl (poistotorilta) ja kuoressa oli Advanced Ultra HCG 10 MIU -raskaustestejä 5 kpl.
Nonuli, sanoivat, että lähettävät sulle ovistestit. Pitääkö sun palauttaa " väärät" raskaustestit?
Minni-Maija
Oonko mä ihan väärässä ku oon kuvitellut että kuluttajasuojalain mukaan kaikki postitse ostetut tuotteet voi palauttaa?
Kotitestit.com on ennenki tehnyt virheitä, olen täältä palstalta lukenut, eli ihan aukotonta ei se homma heillä ole. Mutta ilmeisesti ovat kyllä korvanneet töppäyksensä? Toivottavasti joku nyt vastaa jolla on kokemusta.