Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu flirttaileva mies, mitä odotat siltä naiselta

Vierailija
21.04.2025 |

Ja sitten jos nainen ihastuu, miksi jaksat pitkittää peliä ja jännitystä älyttömän kauan 

Eikö se ole ajanhukkaa

Ilmeisesti näin toimiva mies ole oikeasti kiinnostunut mutta joku raja jatkuvasti flirttailullekin ja pitkittämiselle? alkaa haukottaa 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmenien kokemuksella voin sanoa, että se flirttailu ei ole koskaan tarkoittanut yhtään mitään. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille, ehdottanut suhdetta tai kertonut tunteistaan. Siis olinpa itse sinkku tai varattu. Joskus joku on tullut samaan lounas- tai kahvipöytään, yleensä isompaan seurueeseen ja vaikuttanut siltä, että haluaa tutustua minuun. Ei niitä flirttailijoita kannata jäädä miettimään. Lähinnä kai he haluavat piristystä arkeen ja testailla omaa viehätysvoimaansa.

Mulla on vastakkaisia kokemuksia. 

Flirttailin sinkkumiehen kanssa vaikka olin itse varattu. Flirttailija pyysi minua jättämään kumppanini ja aloittamaan elämän hänen kanssa. En lähtenyt. 

Vuosia myöhemmin toinen flirttaili minulle ja humalassa tunteistaan. Ei tullut siitäkään mitään mutta kyllä se flirtti voi johonkin johtaa jos palaset osuvat kohdalleen.

En mene työkavereiden kanssa tilanteisiin, jossa ollaan humalassa, niin ei tapahdu tuollaisia avautumisia.

Vierailija
62/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on hauskaa. Ei sen ole läheskään aina tarkoitus johtaa mihinkään. 

Tän sano nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sano nainen.

Kyllä tuollaisia miehiäkin on. He ovat lähes poikkeuksetta itsevarmoja ja komeita ja saavat hyvää seksiä kotona tarpeeksi. 

Heistä on vain kiva härnätä lemmenkipeitä naisia. 

Vierailija
64/68 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sano nainen.

Kyllä tuollaisia miehiäkin on. He ovat lähes poikkeuksetta itsevarmoja ja komeita ja saavat hyvää seksiä kotona tarpeeksi. 

Elämäänsä tyytyväisen ei tarvitse koittaa härnätä ketään

Vierailija
65/68 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän sano nainen.

Ai tämä kääntyi näin päin :D kaikilla muille flirttailijoilla on toki kotona mahtava seksielämä, eihän heidän muuten tarvitsisi hakea huomiota muilta, eiku 

Vierailija
66/68 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on joku elämänkolulaiben bimbo tai vähän rumemman puoleinen, yksinkertainen jankuttaja ainakin, tekoripset viuhuu tänne asti

Vierailija
67/68 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kauniit ja itsevarmat naiset ovat tottuneet saamaan flirttiä, joten se ei heitä hirveästi hetkauta. Heille normaalia elämää ja tällaiset naiset pitävät tätä vain kohteliaana käytöksenä ja huomioimisena.

Avaaja lienee "elämänkolun" käynyt omien pullojen kerääjä.

Vierailija
68/68 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa flirttailun liian vakavasti, uskovat ja toivovat että pikku huomio johtaa parisuhteeseen. Pitäisi löysätä poninhäntää ja ottaa leikki leikkinä, eikä flirtin tarvitse johtaa mihinkään.