Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu flirttaileva mies, mitä odotat siltä naiselta

Vierailija
21.04.2025 |

Ja sitten jos nainen ihastuu, miksi jaksat pitkittää peliä ja jännitystä älyttömän kauan 

Eikö se ole ajanhukkaa

Ilmeisesti näin toimiva mies ole oikeasti kiinnostunut mutta joku raja jatkuvasti flirttailullekin ja pitkittämiselle? alkaa haukottaa 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies elää avoimessa suhteessa? Eikö nämä ole sitä nykypäivän paskaa, että molemmat saavat hankkia s-seuraa suhteen ulkopuolelta. Ei onnistu miehiltä lähellekään yhtä helposti kuin mitä naiset saavat s-seuraa.

Vierailija
42/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit asiaa?

Aloittaja on joku heikkoitsetuntoinen, epävarma ja/tai yksinäinen muumi, jonka ainoa itsetehostuksen keino on tulla tälle palstalle ilmoittamaan kautta rantain että hänestä on joku mies ollut joskus ehkä kiinnostunut

:) kyllä minusta kiinnostuu miehet säännöllisesti,  viime kuussa edellinen mutta tässä kyseessä ei ole hän, ihmettelen vaan tämän pitkittäjän toimintaa

Ap

Hän pitää siitä millaisen reaktion saa aikaan. Pelaa samaa peliä, mutta hanki sinäkin itsellesi se kunnon puoliso. Ajattele häntä kuin naapurin suloista koiraa. Kun se tulee vastaan se heiluttaa häntää sinulle, mutta lopulta menee aina oman isännän ja emännän luokse. Sinä ehkä kehut ja rapsutat korvan takaa, ja se tykkää siitä, mutta loppujen lopuksi haluat sen oman koirasi, jos haluat, joka on sinulle uskollinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komean miehen hyvää ja toista ihmistä huomioivaa käytöstä pidetään usein virheellisesti flirttailuna. Tämä on oikeastaan tosi noloa naisilta.

Itse osaan kyllä erottaa flirtin ja normaalin eron

Ap

Enpä usko. Et vaikuta kovin fiksulta.

Kyllä miehet tekee sen selväksi, harmi jos sinulle ei ole koskaan flirttailtu

Ap

Vierailija
44/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kurjaa, jos miehellä sais olla vaan oma vaimo, jota tuijottaa. Eikä muille sais hymyilläkään :). Ei sen tartte olla niin vakavaa. Kunhan se ei mene pettämisen puolelle.

-naiselta

Vierailija
45/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt, että hän on kuin koira. Tykkää kun annetaan makupaloja, rapsutetaan, saa huomiota, tykkää heiluttaa häntää ja hyppii ehkä jopa syliin. 

mutta hänen emäntänsä odottaa häntä kotona.

Vierailija
46/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaileva varattu mies ei ole aivan onnellinen parisuhteessaan. Ei varmaan ole haluja erotakaan, mutta onnellinen hän ei ole. Minulla oli yksi ex-tapailumies, joka tapailumme päätyttyä ollessaan yhdessä uuden naisystävänsä/vaimonsa kanssa tai yksin minut nähdessään aina flirttaili selvästi. Se oli häiritsevää ja mietiskelin, miten parilla mahtoi mennä. Sitten sattumalta juttelin miehen kanssa vuosien päästä. Hän kertoi, että oli eronnut ja suuri osa parisuhdevuosista olivat olleet yksinäisiä. 

Vierailija
47/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaamme helppoutta. Varalle, jos tulee vaikka kuiva kausi kotona. Sitten on kätevä lämmitellä pikku chatilla näitä helpoiksi todettuja, saa pikku piristystä ;) Voin paljastaa tämän, kun mulla on jo varahaaremi kasassa.

Vierailija
48/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komean miehen hyvää ja toista ihmistä huomioivaa käytöstä pidetään usein virheellisesti flirttailuna. Tämä on oikeastaan tosi noloa naisilta.

Itse osaan kyllä erottaa flirtin ja normaalin eron

Ap

Enpä usko. Et vaikuta kovin fiksulta.

Kyllä miehet tekee sen selväksi, harmi jos sinulle ei ole koskaan flirttailtu

Ap

Minä en ota komeiden miesten itseeni kohdistuvaa kohteliasta käytöstä flirttailuna. 

Johtuneeko siitä että aviomieheni on myös komea ja hyväkäytöksinen ja naiset ihastuvat häneen hekästi.

Oikeasti siis tiedän mistä kirjoitan. Älä ole noin epätoivoinen.

Vierailija
49/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit asiaa?

Aloittaja on joku heikkoitsetuntoinen, epävarma ja/tai yksinäinen muumi, jonka ainoa itsetehostuksen keino on tulla tälle palstalle ilmoittamaan kautta rantain että hänestä on joku mies ollut joskus ehkä kiinnostunut

:) kyllä minusta kiinnostuu miehet säännöllisesti,  viime kuussa edellinen mutta tässä kyseessä ei ole hän, ihmettelen vaan tämän pitkittäjän toimintaa

Ap

Jos se on varattu, sillä ei ole kiire. Pitkittää juuri siksi että saisi sinut hämilleen ja kiinnostumaan lisää. Tekee samaa monelle muulle yhtä aikaa. Selkeästi toimii kohdallasi, taidat olla vähän lapsellinen? Eikä sillä ole mitään hävittävää, kun palaa aina vaimon helmoihin. Älä tuhlaa aikaasi kusisiin pelaileviin ukkomiehiin.

Vierailija
50/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilperoo, pilppii, pilppendaalii.

Vierailija
51/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kuullut jostain että sulta irtoaa?

Vierailija
52/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillua tietysti. Kertapano yleensä riittää ja sitten seuraavan kanssa silmäpeliä pelaamaan.

Vierailija
53/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pillua tietysti. Kertapano yleensä riittää ja sitten seuraavan kanssa silmäpeliä pelaamaan.

Ei kyllä ne roikottaa sen panonkin jälkeen. Lupaillaan sitä ja tätä, että saa lisää helposti. Ei se estä tekemästä samaa parin muunkin kanssa.

Vierailija
54/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seksiä ja/tai pelkkää huomiota ja itsetuntoboostia. Ei varatut halua vapailta mitään muuta. Jos oikeasti on tunteita ja vakavia aikeita, niin kunnioittaa sen verran, ettei lähde pelaamaan kahta samaan aikaan.

Vierailija
55/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee halpaan tuolla tavalla? Ei hän mitään halua. Yritä nyt käyttäytyä kuin aikuinen, ap.

Vierailija
56/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ollut himot päällä kun flirttaillut ja nyt kaduttaa ja yrittää ghostata... Tein itse ex-muijan kanssa ollessa tuota aina riidan jälkeen baarissa, seuraavalla viikolla hävetti. Nykyään osaan jo käyttäytyä, mut itsetuntojuttuja oli.

Vierailija
57/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileva varattu mies ei ole aivan onnellinen parisuhteessaan. Ei varmaan ole haluja erotakaan, mutta onnellinen hän ei ole. Minulla oli yksi ex-tapailumies, joka tapailumme päätyttyä ollessaan yhdessä uuden naisystävänsä/vaimonsa kanssa tai yksin minut nähdessään aina flirttaili selvästi. Se oli häiritsevää ja mietiskelin, miten parilla mahtoi mennä. Sitten sattumalta juttelin miehen kanssa vuosien päästä. Hän kertoi, että oli eronnut ja suuri osa parisuhdevuosista olivat olleet yksinäisiä. 

Tämä yleistys on ihan pötyä. Kevyttä flirttiä voi aivan hyvin olla vaikka parisuhde on mitä parhain. Se on vaan sellaista elämän iloa ja kuplintaa, ei sen kummempaa. 

Vierailija
58/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmenien kokemuksella voin sanoa, että se flirttailu ei ole koskaan tarkoittanut yhtään mitään. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille, ehdottanut suhdetta tai kertonut tunteistaan. Siis olinpa itse sinkku tai varattu. Joskus joku on tullut samaan lounas- tai kahvipöytään, yleensä isompaan seurueeseen ja vaikuttanut siltä, että haluaa tutustua minuun. Ei niitä flirttailijoita kannata jäädä miettimään. Lähinnä kai he haluavat piristystä arkeen ja testailla omaa viehätysvoimaansa.

Mulla on vastakkaisia kokemuksia. 

Flirttailin sinkkumiehen kanssa vaikka olin itse varattu. Flirttailija pyysi minua jättämään kumppanini ja aloittamaan elämän hänen kanssa. En lähtenyt. 

Vuosia myöhemmin toinen flirttaili minulle ja humalassa tunteistaan. Ei tullut siitäkään mitään mutta kyllä se flirtti voi johonkin johtaa jos palaset osuvat kohdalleen.

Vierailija
59/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilperoo, pilppii, pilppendaalii.

Tää on varmaan taas se mies 48v.

Vierailija
60/68 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailuhan on kivaa puolin ja toisin jos ei mene irstailuksi. Silloin on kiusallista.

Itse varattuna flirttailen ja mulle flirttaillaan töissä sen ihmeempiä siitä ei odotella. Toki ulkonäkö pitää olla sellainen että miellyttää silmää ja luonne sopivan leikkisä eli en nyt kaikille flirttaile minäkään.