Teitkö supervärinäkötestin?
Paljonko sait tulokseksi? Erotitko kaikki sanat?
Kommentit (47)
Tein joo ja oli kyllä ihan palikkatesti. Viimeinen oli ainoa, jota joutui muutaman sekunnin tihrustamaan.
Sitä vain ihmettelin, että millä lailla tämä oli väri testi?
Luulis että värisokeille ne sanat näkyis vieläkin paremmin, joko vaaleampina tai tummempina.
Vierailija kirjoitti:
Joo en kirjoita mitään eli jää nuo testit väliin jossa pitäisi kirjoitella tekstiä. Samoin jää ne väliin jossa lopussa ruvetaan vaatimaan nimiä, osoitteita, yms. henkilötietoja ennen kuin tuollaisen turhan testin tuloksen saa tietoon.
Eihän niissä mitään oikeaa tarvi ilmoittaa. Minä olen niissä aina 127 vuotias ja sukupuoleni ja ammattini on muu ja postinumero on 11111111. Nehän on sielä sitten muistissa seuraaviin kertoihin.
Eikä siihen välttämättä mitään tarvi vastata, kyllähän sinä itsekin osaat laskea, kuinka moneen vastasit oikein, kun se kumminkin aina vastauksen jälkeen ilmenee, vastasitko oikein vai väärin.
11/12. Toiseksi viimeinen hiukan väärin.
en saanut mitään selvää mistään..
11/12. Keltaista ei nähnyt, vaikka kuinka tiirailin. N62.
Se testi erottaa teidät ikivanhan läppärin käyttäjätantat iPhonen käyttäjistä. Jälkimmäisellä värisokeakin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa mitään tuollaisia, missä pitää kirjoittaa. IS:n tietokilpailut keskeytyy minulla heti, jos ei ole monivalintaa ja onkin joku kirjoitettava vastaus. Näin kyllä mikä ensimmäinen sana oli hyvin. Eli värinäkö täydellinen.
Eli kirjoitustaito puuttuu.
Kaikilla samanlaiset kalibroidut näytöt ja katseluympäristö? Paljon kannattaa kuluttaa aikaa tällaisiin pelletesteihin.
12/12. Ainoastaan 2 viimeistä oli himmeitä kännykän kuvassa
Vierailija kirjoitti:
12/12. Keltainen oli vaikein, sitä piti pitempään tutkailla.
Itse en saanut sitä oikein. 11/12
12/12.
Viimeisen kohdalla oli vaikeuksia. Jouduin pitämään ihan tauon, jonka jälkeen sain selvää.
Sain 13/12 vastaamalla oikein myös siihen kompakysymykseen
11/12. Keltaisesta saanu mitään selvää ja se alkupään kirkas vihreä oli vähän vaikea. Pinkit oli helpoimpia.
12/12, tämä oli minusta helppo, olen tehnyt vaikeampia värinäkötestejä.
Saiko tosta kaikki 12/12. Huono testi diknä tapauksessa. Joitain sanoja piti vähän tihrustella.
Vierailija kirjoitti:
11/12 eli viimeistä en nähnyt oikeastaan ollenkaan.
Kaikki oikein, vaikka viimeisen arvasin.
Joo
mulla on kaihi joka pitäisi leikata ja tein kännykän ruudulla ja sain 11 oikein
anilliininpunaisen sohlasin liian kiireellä
Joo en kirjoita mitään eli jää nuo testit väliin jossa pitäisi kirjoitella tekstiä. Samoin jää ne väliin jossa lopussa ruvetaan vaatimaan nimiä, osoitteita, yms. henkilötietoja ennen kuin tuollaisen turhan testin tuloksen saa tietoon.