Mun kontrolloiva äiti.
Sen jälkeen kun hän erosi isästäni, hänellä ei ole ollut yhtään miestä.
Hän alkoi keskittää kaiken huomionsa muhun, ja aikuisena mun piti jopa kuunnella hänen neuvoja mun seksielämästä.
Tämän takia oon menettänyt monta poikaystävää.
Välillä mietin, välittääkö äiti oikeasti musta vai onko hän vaan itsekäs ja haluaa sitoa mut itseensä, niin että mäkin pysyisin sinkkuna ja mulla olisi liikaa aikaa olla hänen seuranaan.
Kommentit (15)
Tuo jatkuu koko äitisi eliniän. Hän tuhoaa elämäsi, jos et irtaudu. NYT.
Sairastahan on tuollaista sietää. Kerro vielä, että olette päivittäin tekemisissä.
Miksi olet kiinni äidissäsi? Eikö sinulla ole omaa elämää? Äitisi hyvinvointi ei ole sinun vastuullasi.
Äidilläni ei ole ketään muuta kuin minä. Jos en mene hänen kanssaan, hän tuomitsee minut moraalisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni ei ole ketään muuta kuin minä. Jos en mene hänen kanssaan, hän tuomitsee minut moraalisella tasolla.
Sinulla on oikeus olla muita ihmissuhteita. Antaa tuomita. Puhelimella voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen äidistäsi
Tuollaisesta äidistä ei todellakaan tarvitse olla onnellinen. Ap sinä saat ja sinun pitää laittaa rajat äidillesi. Äitisi käytös ei ole normaalia.
Hei, lopeta heti se palstailu, kuulitko?
t: äitisi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun ongelmasi, jos aikuisella äidilläsi ei ole ystäviä. Jokainen hankkikon ystävänsä itse eikä todellakaan yritä tehdä lapsestaan "parasta ja ainoaa" ystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, lopeta heti se palstailu, kuulitko?
t: äitisi
Ihan mun äidin tyylistä puhetta.
Mun äiti rähjää kaikesta ja koittaa määrätä kaiken. Kun täytän 60 v niin katkasen välit, en vaan jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti rähjää kaikesta ja koittaa määrätä kaiken. Kun täytän 60 v niin katkasen välit, en vaan jaksa enää.
Aika uskomatonta, että jaksoit kuuskymppiseksi asti ennen kuin pistit välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta, että jaksoit kuuskymppiseksi asti ennen kuin pistit välit poikki.
En ole vielä 60 vasta 58;)
Onko kenelläkään muulla äiti, joka on samanlainen?