Koiranomistajat: Suosittele Kotimainen koiranruoka?
Mitä kotimaista koiranruokaa ruokitte koirallenne? Myös hinta-laatusuhde olisi tärkeä kriteeri.
Vaihtoehtoja on niin paljon...
Kommentit (229)
Jauhettu liha Oscar myydään kilon pötköissä.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Mitä hittoo tää nyt oikein on? :D
Nappuloihin en ota muuta kantaa, kuin viljaton ja riisitön.
LIHAA se koira tarvitsee, eikä sen paistia tarvitse olla.
Itsellä kaikki koirat olleet lihavoittoisella ruualla 30 vuotta, eikä ikinä ole ollut suoliston kanssa ongelmia, eikä karvan kanssa. Satunnaisesti saaneet munaa ja juustoa, paitsi pennuille usein
Vierailija kirjoitti:
Osta halvinta kanaa kaupasta ja keitä siitä riisin kanssa mössö. Syö itsekin samaa niin molemmat voitte kohta paremmin.
Tuo riisi ei ole ihanteellista koiralle, jos ei muuta lisäksi saa kuin kanaa, vaikka sitä paljon on valmisruuissa
Smaakin myrkkynappuloiden kanssa valmistettiin samassa tehtaassa muitakin merkkejä, joiden luulisi olevan kotimaisia taisi olla lähes kaikki mitä täälläkin on lueteltu. Raaka-aineet tulevat yleensä ulkomailta. Kannattaa tehdä itse koiralle ruoka, osta halvinta ihmisille tarkoitettua lihaa ja lisäksi erilaisia viljoja ja kasviksia.
Monta mokuramerkkiä kokeiltuna, löytyi HauHau:n lammas-riisi+kaura. Suolistovaivat loppui ja haiseminen. Olen positiivisesti yllättynyt. Raakaravinto ei sovi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Monta mokuramerkkiä kokeiltuna, löytyi HauHau:n lammas-riisi+kaura. Suolistovaivat loppui ja haiseminen. Olen positiivisesti yllättynyt. Raakaravinto ei sovi ollenkaan.
Ei raakaruoka sovi monellekkaan koiralle, vaikka sitä yritetään pakottaa nykyisin kaikille sopivana ja kaikki vaivat parantavana ruokavaliona. Ihan yleisesti se tuntuu aiheuttavan mahavaivoja, joka saattaa johtua ainakin osittain rehu laatuisten lihojen suuresta bakteeri määrästä.
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Meille ei koiranruoan hinta merkitse mitään. Koirallamme on vehnäallergia ja se syö Brit Care hypoallergeenista koiranruokaa. On kallista, mutta sopii hyvin. Ei ole kotimaista, mutta ei noissa kotimaisissa vastaavanlaista ruokaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Smaakin myrkkynappuloiden kanssa valmistettiin samassa tehtaassa muitakin merkkejä, joiden luulisi olevan kotimaisia taisi olla lähes kaikki mitä täälläkin on lueteltu. Raaka-aineet tulevat yleensä ulkomailta. Kannattaa tehdä itse koiralle ruoka, osta halvinta ihmisille tarkoitettua lihaa ja lisäksi erilaisia viljoja ja kasviksia.
Älkää ikinä koskeko Dagsmarkin paskanappuloihin! Minä luulin että kotimaisiin koiranruokiin voi luottaa ja koirani maksoi tästä luulosta hengellään.
Verraton on ainakin saanut jonkun sertifikaation, että kaikki raaka-aineet on Suomesta. Olisikohan Jahti ollut toinen (myydään kai Hankkijalla), tästä en ole ihan varma. Näistä oli kirjoitius ip-lehdessä, kannattaa etsiä hakukoneella artikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ikinä koskeko Dagsmarkin paskanappuloihin! Minä luulin että kotimaisiin koiranruokiin voi luottaa ja koirani maksoi tästä luulosta hengellään.
Muistelen, että Dagsmarkin raaka-aineet eivät ole kaikki Suomesta? Tutkittiin silloin, kun Mustin ja Mirrin Smaakista sai koirat oireita siinä olleiden ulkomaisten perunahiutaleiden takia. Nyt kai korjattu.
Aika selkeän puoleinen vastaus taisi tulla siinä ;D
Osta halvinta kanaa kaupasta ja keitä siitä riisin kanssa mössö. Syö itsekin samaa niin molemmat voitte kohta paremmin.