Klitoris kipeä vibran vuoksi?!
Oli tiistaina seksiä ja käytin panon aikana pientä vibraa. En ole tuollaisia käyttänyt paljon ja vain aika lyhyitä aikoja kerrallaan. No nyt käytin pidempään ja nostin vähän tehoakin.
Seuraavana päivänä totesin klitoriksen seudun olevan arka. Sellainen polttava tunne ja kipua. Jos on pissahätä, niin tuntuu ettei pysty niin hyvin pidättelemään ja pakko päästä pissalle. Pissatessa ei tunnu mitään kipua, kirvelyä tms.
Olen nyt syönyt kolme kertaa päivässä Burana 800mg ja Panadol 1g. On ollut välillä niin tuskallista tuon poltteen kanssa ja melkein olen itkua vääntänyt. Kipua on tuntunut sisälläkin, että varmaan klitoriksen sisäinen osa myös arkana.
Ehkä pitäisi huomioida ikänsä koska olen 45v ja varmaan jo limakalvot ohuntuneet ja pitäisi olla hellempi. Liukuvoide oli kyllä käytössä, mutta ehkä oudoksesta noin pitkä tärinä aiheutti tuon.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla.
Tuliko hätäkakka housuun. Heti tiistaina testiin.
Voi vit tu suoraan sanottuna. Oletko oikeasti noin saa tanan tyhmä??? Mikä helvetin tauti muka antaa oireet ihan muutaman tunnin sisällä??? Vit tu sä olet vajaa!!!
Ap
Taitaa sitä klitorista oikeasti pakottaa, kun noi kovasti pitää raivostua.
No mutta tiistaina testiin. Aina on se eka päivä, jolloin se tauti ilmenee.
Ei jonkun taudin oireet helpota särkylääkkeillä. Olet todella typerä. Mä kyllä veikkaan, että tässä on nyt kyse tärinään tottumattomasta klitoriksesta.
Ei kaikki ole tautipesiä kuten sä.
Olotila on helpottanut. Olen ottanut Buranan ja Panadolin viimeksi puoli neljältä aamulla migreenin vuoksi. Eli todellakin klitoris on ollut ärtynyt sen vibran vuoksi eikä ole mistään taudista kyse. Todella lapsellista ja typerää heti olettaa kyseessä olevan taudin. Eikä todellakaan tule tautien oireet muutamassa tunnissa. Ja tuo yksi pölvästi luuli, että oireet tulee aina ekana päivänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No joko kävit vastaanotolla. Sukupuolitaudin eivät ole leikin asia. Ja muista kertoa asiasta myös sille miehelle.
Onko sulla joku aivovamma?
Kyllä pitää ihmisen olla todella tyhmä jos kuvittelee jokaisen alapään ongelma johtuvan sukupuolitaudista. Tai no on itse varmaan sen verran leväperäinen ja tautinen, että kuvittelee kaikkien muidenkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olotila on helpottanut. Olen ottanut Buranan ja Panadolin viimeksi puoli neljältä aamulla migreenin vuoksi. Eli todellakin klitoris on ollut ärtynyt sen vibran vuoksi eikä ole mistään taudista kyse. Todella lapsellista ja typerää heti olettaa kyseessä olevan taudin. Eikä todellakaan tule tautien oireet muutamassa tunnissa. Ja tuo yksi pölvästi luuli, että oireet tulee aina ekana päivänä.
Ap
Missä olet säilyttänyt sitä vibraa?
Voi olla että siinä vibrassa on jokin hyvin mitättömän pieni "haavauma" tai vastaava, joka on hajottanut sitä klitoriksen ihoa melkein kuin mikroskooppisen pienen veitsen tavoin. Et ole sitä käytön aikana tuntenut, mutta kun olet lopettanut, niin kirvelee niin ärsyttävästi.
Säilyttäkää ja pitäkää huolta leluistanne ja jos mahdollista, käyttäkää myös liukkaria (ja kortsua) lelujen kanssa!
Mutta, jos panon aikana on tullut tuo, niin voisiko olla että liittyy jotenkin mieheen, jos kerran kirvelee niin että meinaa pissa tulla? Ei välttämättä mikään tauti, mutta jos on joku uusi mies tms. ja panosta pitkä väli, niin siellä voi olla bakteeritasapaino hetken aikaa epätasapainossa?
Toinen mikä tuli mieleen, ja ihan omasta kokemuksesta. Voisiko olla hius? On sitten maailman pirullisin väline kun on päätynyt sisuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä olet säilyttänyt sitä vibraa?
Voi olla että siinä vibrassa on jokin hyvin mitättömän pieni "haavauma" tai vastaava, joka on hajottanut sitä klitoriksen ihoa melkein kuin mikroskooppisen pienen veitsen tavoin. Et ole sitä käytön aikana tuntenut, mutta kun olet lopettanut, niin kirvelee niin ärsyttävästi.
Säilyttäkää ja pitäkää huolta leluistanne ja jos mahdollista, käyttäkää myös liukkaria (ja kortsua) lelujen kanssa!
Mutta, jo
Ei ollut kirvelyä vaan polttava tunne. Ei lelussa mitään vikaa ollut eikä mitää haavaumaa ole tullut. Lelua säilytän pienessä kankaisessa pussissa ja liukkari on käytössä. Mies ei ole uusi eikä johdu hänestä tämä. Eikä minnekään sisälle ole mitään hiusta mennyt. Tuo lelu on niin pieni, että vaikeaksi menee käyttö jos siihen päälle kortsun vetää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl o taas asiat vaikeit.
Joo, missään ei mitään vikaa ja klitoris jumankauta tulessa. Mutta kaikki ihan OK.
Laita siihen Bepanthenia tai vastaavaa. Jos helpottaa, niin sitten siinä ON mikrohaavaumia.
Ellei kipulääkitys auttanut, niin sitten kyse ei ole siitä että olisit painanut sitä liikaa, tai liian pitkään, niin että hermoradat ovat painuneet jotenkin ja ovat nyt jumissa. Sellainen "vaurio" ei myöskään aiheuttaisi polttavaa kipua, vaan se aiheuttaisi jomottavan, oikean pakottavan kivun niin että sinä et pystyisi istumaan.
Kirvely ja vastaava polttelu viittaa aina, ja minua ei sitten kiinnosta kuunnella sinun trollausvastaväitettä yhtään, niin se viittaa AINA siihen että iho on vaurioitunut hieman ja hermopäätteet ovat "näkyvillä" ja saavat jatkuvaa ärsytystä sekä ihon liikkeestä, että ilmavirrasta, tai muusta vastaavasta. Siksi Bebanthen peittää sen, jolloin tuollainen jatkuva "kosketus" hermopäätteisiin estyy, että sallii sen ihon rauhassa myös parantua sen hoitovoiteen alla, niin ettei sinulla tule tarvetta rapsuttaa sitä.
Polttava tunne on aivan satavarmasti sen lelun ansiota ja mitkään mikrohaavaumat eivät sinun silmille välttämättä näy!
Ja ellei kyse ole siitä, niin sitten kyse on, kuten sanoin, sinun bakteeritasapaino on vähän heilahtanut, jos seksistä on ollut aikaa. Se ei aiheuta mitään hiivaa tai muuta, mutta aiheuttaa päiväksi tuollaisen kutinan joka sitten kyllä lakkaa ajallaan kun bakteeritasapaino on taas normaali.
Olisin itse vastaavassa tilanteessa hyvinkin varovainen Bebanthenin käytössä intiimialueella. Se, kuten moni muukin vastaava tuote sisältää vaseliinia, joka ei todellakaan ole hyväksi ihmiselle eikä luonnolle.
https://www.helenatur.com/fi/kosmetiikan-pahikset-onko-vaseliini-turval…
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse vastaavassa tilanteessa hyvinkin varovainen Bebanthenin käytössä intiimialueella. Se, kuten moni muukin vastaava tuote sisältää vaseliinia, joka ei todellakaan ole hyväksi ihmiselle eikä luonnolle.
https://www.helenatur.com/fi/kosmetiikan-pahikset-onko-vaseliini-turval…
Myös divetymonoksidi on vaarallista, eikä sitä tulisi käyttää intiimialueille, eikä sisäisesti.
Liika klitoriksen hinkkaaminen aiheuttaa juurikin kuvatun laisia ongelmia.
Kyllä mulla on joskus vastaavaa siitä tärinästä. Ei noin pahaa, mutta ikävä tunne kuitenkin. Eikä ollut mitään tautia koska ihan yksin käytin ja olin sinkku. Mä ajattelisin, että koska olet vähän tuollaisia käyttänyt ja nyt yhtäkkiä käytit enemmän niin siksi kävi noin. Lisäksi saattaa tosiaan vaikuttaa alapäähän ja siihen, että herkästi tulee kipuja yms. jos ei ole varovainen.