Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen olemus muuttuu todella limaiseksi ja vastenmieliseksi. Miten jotkut muuttuukin niin paljon juodessaan

Vierailija
20.04.2025 |

Joka solu ällöää sitä ja tekis mieli lyödä (en siis lyö, mutta mieli tekisi, eikä se ajatus tee todellakaan hyvää parisuhteelle)

Hikoileva, pahalle haiseva, kopeloiva, itsekeskeinen idioottivirne naamalla, kömpelö, limainen, mahtaileva.

Arkena sellainen vähän alistettu toimistopuurtaja..Fiksu herkkä.

Mutta kuka TUO otus oikein on. 

Pitää varmaan tehdä jokin periaatepäätös, että viinaa ei silloin, kun ollaan yhdessä (ruokaviinilasia enempää). Tällä ällötysololla ei tää juttu kauan jatku

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
2/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

No enpä heränny. Herään seuraavan kerran vasta huomisaamuna klo 7. Erillisestä sängystä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan avioeroa ennen kuin mies suostuu sinun yksipuoliseen periaatepäätökseesi.

Vierailija
4/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ** oot tuollaisen miehen kanssa. Eroa jos oksettaa oikein. Mies juo siis ilmeisesti. Ei auta kuule fiksuudet tai herkkyydet, luiskaan koko ukko. Tai sitten joudut kestämään ällöttäviä viboja. Vai aikooko se lopettaa alkoholin tai vähentää?

Vierailija
5/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tule tuommoista kun juon, mies vaikuttaa pikemminkin vaan tylsemmältä kuin yleensä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin miehen joka ei juo juuri koskaan. Eikä hän ole ikinä niin humalassa, että käyttäytyisi noin. En halunnut miestä joka juo koska kärsin jo lapsuudessa toisten ihmisten juomisesta. Minulle on hyvin tärkeää ettei kumppanini alkoholin käyttö ole haitallista. Ei minua siis juominen haittaa, mutta alkoholi ei saa olla muille häiriöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä