Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen päällä, miten parasta?

Vierailija
20.04.2025 |

Usein sanotaan, että nainen päällä on paras asento naiselle.  En ymmärrä miten. Mies kyllä tykkää, mutta itse en missään kulmassa saa erityisen hyviä tuntemuksia. Ihan ok kyllä. Asennossa ehkä parasta on sen mukanaan tuoma reisijumppa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vastaajan nro 20 katsoa vaikka jotain anatomian oppikirjaa, niin oppisi jotain.

Vierailija
22/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vastaajan nro 20 katsoa vaikka jotain anatomian oppikirjaa, niin oppisi jotain.

Koitatko ihan tosissasi väittää, että menee kohdunkaulasta sisään???  Josko vaikka kuukeloisti minne ne isot kullit uppoaa. Kato vaikka cul_de_sac.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ratsastaa kakulla, niin hän voi ottaa toisella kädellä tukea miehen rinnasta ja toisella kädellä hyväillä klitoristaan

Miehen pitää tietysti auttaa naisen liikettä ottamalla kiinni vaimon pepusta ja nostella käsillään naista

Vierailija
24/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ratsastaa kakulla, niin hän voi ottaa toisella kädellä tukea miehen rinnasta ja toisella kädellä hyväillä klitoristaan

Miehen pitää tietysti auttaa naisen liikettä ottamalla kiinni vaimon pepusta ja nostella käsillään naista

Ai tämä on sallittua vain vaimoille. 

Vierailija
25/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tuntuma ole edes ihan ok vaan täysin mitäänsanomaton, hinkkasi missä kulmassa hyvänsä. No reisissä sentään tuntuu.

Paten mielestä tuo asento on paras naiselle. Et vain Paten mielestä osaa. Nih. Pate Paskapäälle ei ole mitään merkitystä sillä mitä kukin tuntee omaksi jutukseen. Kun Pate sanoo asian olevan näin niin sitten se on! Ei voi naiset itse tietää omasta parastaan! 

Sulla on kumma tapa puhua ja keksiä toisten puolesta paskaa ja vääriä väitteitä. Lienet varmaan suosittu kumppani tai työkaveri.  Osaan kyllä kertoa mielipiteeni itsekin, kun tiedän paremmin mitä olen sanonut mistäkin. 

Nainen päällä on sekin tekniikkalaji ja orgasmit on naisen vastuulla. Onk

Jos kohdunkaulasta ei mene mikään läpi, niin miten luulet, että vauvat saavat alkunsa?  Oli sitten kyse luonnollisesta tai keinohedelmöityksestä.

Väestöliiton mukaan emätin on keskimäärin 6-12 cm pitkä ja kohdunsuu 4,5-5-5 cm korkeudella.

Vierailija
26/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista täällä palstalla olisikaan, jos kaikki vaan jakaisi hyviä kokemuksia, antaisi (vilpittömiä) hyviä neuvoja pulmiin, iloitsisi toisten puolesta jos jollain menee hyvin..

Mikä dystopia..

Vierailija
27/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muutakin kuten yhdessä retkeily matkailu. Nuorena kun on vielä notkea toki kaikki käy. Vanhetessa taas pitää ottaa rauhallisesti ettei saa sydäriä.  

Vierailija
28/28 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tuntuma ole edes ihan ok vaan täysin mitäänsanomaton, hinkkasi missä kulmassa hyvänsä. No reisissä sentään tuntuu.

Paten mielestä tuo asento on paras naiselle. Et vain Paten mielestä osaa. Nih. Pate Paskapäälle ei ole mitään merkitystä sillä mitä kukin tuntee omaksi jutukseen. Kun Pate sanoo asian olevan näin niin sitten se on! Ei voi naiset itse tietää omasta parastaan! 

Sulla on kumma tapa puhua ja keksiä toisten puolesta paskaa ja vääriä väitteitä. Lienet varmaan suosittu kumppani tai työkaveri.  Osaan kyllä kertoa mielipiteeni itsekin, kun tiedän paremmin mitä olen sanonut mistäkin. 

Nainen päällä on seki

No joo, mutta kohdunkaulan läpi ei mene yksikään penis yhdynnässä. Tai jos saivarrellaan, niin siinä tapauksessa voi mennäkin jos täysiaikaisen raskauden synnytys on alkanut ja kohdunkaulakanava on lyhentynyt ja auennut synnytykselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän