Nainen päällä, miten parasta?
Usein sanotaan, että nainen päällä on paras asento naiselle. En ymmärrä miten. Mies kyllä tykkää, mutta itse en missään kulmassa saa erityisen hyviä tuntemuksia. Ihan ok kyllä. Asennossa ehkä parasta on sen mukanaan tuoma reisijumppa.
Kommentit (28)
Minulla ei tuntuma ole edes ihan ok vaan täysin mitäänsanomaton, hinkkasi missä kulmassa hyvänsä. No reisissä sentään tuntuu.
Mun mielestä toi on pelkästään ajatuksenakin jo kaikista kuumin asento kun siinä saa ottaa naisena ohjat omiin käsiin ja vihdoinkin olla muutakin kuin se ujo naapurintyttö 😋 N33
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi on pelkästään ajatuksenakin jo kaikista kuumin asento kun siinä saa ottaa naisena ohjat omiin käsiin ja vihdoinkin olla muutakin kuin se ujo naapurintyttö 😋 N33
Ajatuksena kyllä kiva, mutta tuntuuko sinusta fyysisesti erityisen hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tuntuma ole edes ihan ok vaan täysin mitäänsanomaton, hinkkasi missä kulmassa hyvänsä. No reisissä sentään tuntuu.
Paten mielestä tuo asento on paras naiselle. Et vain Paten mielestä osaa. Nih. Pate Paskapäälle ei ole mitään merkitystä sillä mitä kukin tuntee omaksi jutukseen. Kun Pate sanoo asian olevan näin niin sitten se on! Ei voi naiset itse tietää omasta parastaan!
Mä ainakin tuun parhaiten kun oon päällä. Mutta ei sillee ylös-alas pomppimalla, vaan "kihnutan" pyöritän ja haen sen just oikeen hankauksen... Noniin, nyt sit tekis mieli
En kyllä ole mikään ujo naapurintyttö missään asennossa. Minullakaan tuntuma ei päällä ole hyvä edes tosi isomunaisen kanssa kun kaipaan yhdynnässä nimenomaan penetraatiota, en että hieroisin klitorista miestä vasten tmv :/
Kauheasti pitäisi keskittyä puristelemaan lihaksilla ja silti jotenkin täysin epätyydyttävä kulma. Onneksi ei ole nykyisellä kumppanilla mikään intohimo niin ei jää kumpikaan kaipaamaan.
Itselläni ei kyllä myöskään rasita reisiä ellei nyt jonkun jalkapäivän jälkeen kipua ratsaille, auts :D
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tuun parhaiten kun oon päällä. Mutta ei sillee ylös-alas pomppimalla, vaan "kihnutan" pyöritän ja haen sen just oikeen hankauksen... Noniin, nyt sit tekis mieli
Jos mies on sisällä, niin kihnuttaminen ei kyllä onnistu. Minun anatomiallani ei mikään kihnuttaminen ole mahdollista, jos seiväs on sisällä. Peniksen päällä liu'uttelu sitten on eri asia taas, mutta näin penis siis on ulkona.
Mun nyksä on muuten hyväkuntoinen, mutta päällä ollessaan väsyy aika pian siihen ja pyytää josko panen alta kovaa tai vaihtamaan asentoa. Alta kovaa pannessa pääsee kyllä usein perille, muttei koskaan itse liikkuessaan. Nyksän päälläpano on just tota ylös-alas liikkumista eikä ota vinkkiä vastaan muusta käytännössä vaikka oon yrittäny neuvoo.
Exä taas jaksoi ja osasi panna itsensä päällä perille aina ja joskus jopa kaks orkkua ja täytyy sanoa etten ole seksissä milloinkaan muuten pelännyt kaluni terveyden puolesta niin paljoa kuin hänen orkkujahdissa päällä ollessaan, kun se meno meni aika holtittomaksi päästessään lähelle sellaista. Se liike tais olla enemmänkin napaani ja jalkojani kohti liikettä kuin pomppimista päälläni, eli hinkkasi karvoitustani ja häpyluutani vasten klittaansa.
Jos liikkui ylös alas, se tuntui kuin olis yrittänyt riuhtoa koko kepin juurineen irti, en tiiä miten sen teki mutta luultavasti jännittyi paikat luontaisesti kun nousi ylöspäin eteen kohti napaani liikuttuaan. Se liike muistutti vähän kuin takaperin polkemista ja sai exän riehaantumaan orkkuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mun nyksä on muuten hyväkuntoinen, mutta päällä ollessaan väsyy aika pian siihen ja pyytää josko panen alta kovaa tai vaihtamaan asentoa. Alta kovaa pannessa pääsee kyllä usein perille, muttei koskaan itse liikkuessaan. Nyksän päälläpano on just tota ylös-alas liikkumista eikä ota vinkkiä vastaan muusta käytännössä vaikka oon yrittäny neuvoo.
Exä taas jaksoi ja osasi panna itsensä päällä perille aina ja joskus jopa kaks orkkua ja täytyy sanoa etten ole seksissä milloinkaan muuten pelännyt kaluni terveyden puolesta niin paljoa kuin hänen orkkujahdissa päällä ollessaan, kun se meno meni aika holtittomaksi päästessään lähelle sellaista. Se liike tais olla enemmänkin napaani ja jalkojani kohti liikettä kuin pomppimista päälläni, eli hinkkasi karvoitustani ja häpyluutani vasten klittaansa.
Jos liikkui ylös alas, se tuntui kuin olis yrittänyt riuhtoa koko kepin juurineen irti, en tiiä miten sen teki mutta luultavasti jä
Samoin tekee minun naisystäväni ja se on kyllä yksi kiihottavampia asioita, joita tiedän. Pitkässä liitossa ollessani eksä ei koskaan lauennut yhdynnässä, ainoastaan omin käsin. Kun uusi naisystäväni ratsasti itselleen jo ekalla kerralla kaksi äänekästä orgasmia, niin luulin että näen unta. Ihana nainen.
Ratsastus toimii asentona vain jos mies pysyy kovana ja vehje on tarpeeksi paksu. N36
Vierailija kirjoitti:
Ratsastus toimii asentona vain jos mies pysyy kovana ja vehje on tarpeeksi paksu. N36
Onnistunut seksi muutenkin vaatii kovaa munaa. Eikö kaikki sitten ole pysyneet kanssasi kovana?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin, että vaatisi lyhyen tai löysemmän kalun, että onnistuisi. Kovan kalun kanssa saa pelätä, että koko vehje murtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin, että vaatisi lyhyen tai löysemmän kalun, että onnistuisi. Kovan kalun kanssa saa pelätä, että koko vehje murtuu.
Sama kokemus, vähän täyskovaa löysempi kestää pillulla murjomista ja riuhtomista paremmin ja täyskovan kanssa pitää vähän hillitä/ohjailla villimmän naaraan puuhia päällä. Siksipä päästän naisen päälle vasta tunnin paneskelun jälkeen kun kalu ei ole enää kivistävän kovana ja pillustakin on enimmät jännitystilat joitakin kertoja lauenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus, vähän täyskovaa löysempi kestää pillulla murjomista ja riuhtomista paremmin ja täyskovan kanssa pitää vähän hillitä/ohjailla villimmän naaraan puuhia päällä. Siksipä päästän naisen päälle vasta tunnin paneskelun jälkeen kun kalu ei ole enää kivistävän kovana ja pillustakin on enimmät jännitystilat joitakin kertoja lauenneet.
Mä en riehu päällä ja se pomppiminen tuntuisi riskaabelilta hommalta. Laukean omaan supisteluun ja pikku liikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paten mielestä tuo asento on paras naiselle. Et vain Paten mielestä osaa. Nih. Pate Paskapäälle ei ole mitään merkitystä sillä mitä kukin tuntee omaksi jutukseen. Kun Pate sanoo asian olevan näin niin sitten se on! Ei voi naiset itse tietää omasta parastaan!
Sulla on kumma tapa puhua ja keksiä toisten puolesta paskaa ja vääriä väitteitä. Lienet varmaan suosittu kumppani tai työkaveri. Osaan kyllä kertoa mielipiteeni itsekin, kun tiedän paremmin mitä olen sanonut mistäkin.
Nainen päällä on sekin tekniikkalaji ja orgasmit on naisen vastuulla. Onko kukaan nainen saanut päällä jalkojen varassa pomppien itselleen orgasmia? Vaimoni sai samoin kuin täällä jo moni kirjoitti, makaamalla päälläni. Koko hänen painonsa oli kovaa kulliani vasten, jolloin häpy ja klitta saivat suuren paineen. Siinä sitten kirnusi ja vatkasi lantiollaan orgasminsa jalat kupeillani. Ei siten ollut jalkojen varassa pomppien ollenkaan. Kullini oli tyveä myöten sisällä viimeistä milliä myöten ja siellä myös pysyi orgasmien loppuun asti. Miehelle hyvä asento kun kestää pitkään ja saa tuntea kuinka pillu tarraa kullista kiinni ennen orgasmia ja kuinka orgasmissa pillu lypsää ja nainen vatkaa hurmiossa kunnes orgasmi saavuttaa kliimaksin.
Kun tuohon tottui niin toisinaan tehostin painetta painamalla vaimoa pakaroista itseäni vasten tai sitten olkapäistä alaspäin jolloin kullini venytti pillua vielä enemmän antaen vielä kovemman paineen klitalle kivikovaa seivästäni vasten. Mutta kyllä nainen päällä on lähinnä naisen vastuulla osaako tai pystyykö ottamaan itse orgasminsa. Toiset naiset osaa kai luonnostaan. Vaimoni on osannut ja muista ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kumma tapa puhua ja keksiä toisten puolesta paskaa ja vääriä väitteitä. Lienet varmaan suosittu kumppani tai työkaveri. Osaan kyllä kertoa mielipiteeni itsekin, kun tiedän paremmin mitä olen sanonut mistäkin.
Nainen päällä on sekin tekniikkalaji ja orgasmit on naisen vastuulla. Onko kukaan nainen saanut päällä jalkojen varassa pomppien itselleen orgasmia? Vaimoni sai samoin
Koska tämä viimeeksi tapahtui? Ehkäpä sun olisi ihan hyvä päivittää tietojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kullini kestää kovana paksuna ja taipumattomana vaikka millaista myllytystä ja kestänyt oravapillun rajut mankelit. Kullini on onneksi niin pitkä, ettei ole päässyt luiskahtamaan. Vaimon pitänyt erikseen nousta sen päältä pois. Toki on perus persjalkainen suomalainen. Joten ei ole tarvinnut ikinä varoa, oli vaimo sitten päällä tai sylissä kullin varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen päällä on sekin tekniikkalaji ja orgasmit on naisen vastuulla. Onko kukaan nainen saanut päällä jalkojen varassa pomppien itselleen orgasmia? Vaimoni sai samoin
Ehkä se salisuus, miksi toisilla onnistuu ja toisilla ei on tuo peniksen pituus. Tarvitsee siis olla tarpeelsi lyhyt, jotta nainen pystyy laskeutumaan koko peniksen matkalata miehen lantiota vasten, eikä miehenkään tarvitse varoa, että survaisee kohdunkaulasta läpi (sehän sattuu kauheasti ja on vaarallista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen päällä on sekin tekniikkalaji ja orgasmit on naisen vastuulla. Onko kukaan nainen saanut päällä jalkojen varassa po
Ehkä se salisuus, miksi toisilla onnistuu ja toisilla ei on tuo peniksen pituus. Tarvitsee siis olla tarpeelsi lyhyt, jotta nainen pystyy laskeutumaan koko peniksen matkalata miehen lantiota vasten, eikä miehenkään tarvitse varoa, että survaisee kohdunkaulasta läpi (sehän sattuu kauheasti ja on vaarallista).
Kohdunkaulasta nyt ei mene mikään sisään eikä läpi. Jotain rajaa väitteisiin. Mutta voi tehdä toki kipeää jos siihen kolistelee. Mutta päällä maatessa ilman ylösalasliikettä ei kolistele. Toisekeen voi olla etua, että kalu on tarpeeksi pitkä, niin menee ohi pillun perille asti kuten vaimolle. Pillun syvyydestä kiinni kuinka pitkä kulli mahtuu. Mutta tuskin on enemmistön ongelma, koska leinee 95% peniksistä lyhyempiä kuin pilllut on syviä. Mutta vakka kantensa valitsee.
Kysy Patelta. Se tietää kaikesta kaiken.