Mitä tehdä?
Olen ollut avoliitossa kohta 9v.Sain tietää oltua me 8v, että kumppanilleni oli tehty ajat sitten lahjana omaisuus jossa ehtona oli ettei avo/ avopuolisolla ole oikeutta mihinkään. Olisin halunnut sitoutua, mutta kumppanini aina vaan vetkutteli asiaa. Sanoi muka ettei muistanut kertoa noista papereista minulle, epäilen että kumppanini vaan jätti kertomatta minulle. Aina kun hänen äitinsä on tulossa kylään, alkaa hirmuinen siivous ja hän puoltaa äitiään joka asiassa. Olen vuoden ajan puhunut, että saisin oikeutta avoliitossa asiakirjoja muuttamalla, mutta hänen mielestään vanhempansa ja äitinsä ei ole tehnyt mitään väärää. Minusta tuntuu ettei paikkani ole enää jatkaa .Toivon että saisin vahvistusta asialleni
Kommentit (3)
Miten puoliso suvun omaisuus kuuluu sinulle? Kun te yhdessä kokoatte yhteistä omaisuutta se on osaksi sinun, mikään ei estä myöskään haalimasta omaa omaisuutta vai estääkö ?
Siis täh, oletko trolli? Anteeksi nyt vaan, mutta vanhemmilla on täysi oikeus rajata lasten aviot ja avokit ulkopuolelle. Ihan normaalia, näin ne onnenonkijat rajataan ulkopuolelle esim. sukutiloilla. Ei pahalla, mutta kuulostat juurikin onnenonkijalta,sillä miksi muuten miehen perintö kiinnostaa ja haluat siitä osalliseksi? Ettehän te avioliitossa kuitenkaan ole.
Sinä lokki haluat siis puolisosi omaisuuden.
Menisit kouluun sen sijaan, kirjoitustaitosi ja ulosantisi on luokattoman huonoa.