Nainen Salosta löysi "alfamiehen", joka tyydyttää kaikki hänen tarpeensa: "Pitkää katsetta tulee"
Myyttinen alfamies
Onko olemassa ylivertainen alfauros, jota kaikki naiset himoitsevat? Naiset paljastavat sen nyt aivan suoraan. Lisäksi tuhansien naisten mieltymyksiin perehtynyt tutkija kertoo, mikä naiset todella sytyttää.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/d0346121-c311-484e-b2…
Salolainen 54-vuotias nainen kertoo Iltalehdelle seurustelevansa alfan kanssa. Nainen on selvästi hyvin onnellinen.
Hän on juuri se, mitä olen koko elämäni odottanut.
Uudellamaalla asuvalla 26-vuotiaalla naisella on päinvastainen kokemus miehestä, joka kutsui itseään alfaksi. Treffit päättyivät karusti.
Kommentit (70)
Alfat panee ja betat sen kun vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tykkää panemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivät sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivät sinun kanssasi.
Naiset tykkäävät rakastelusta, jota eivät saa sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
"54-vuotias nainen seurustelee alfan kanssa" ... Ihan varmasti seurustelee.
Miksei voisi? Ei tuon alfan ikää ole kerrottu. Se voi ihan hyvin olla hänen ikäisensä tai 10 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"54-vuotias nainen seurustelee alfan kanssa" ... Ihan varmasti seurustelee.
Miksei voisi? Ei tuon alfan ikää ole kerrottu. Se voi ihan hyvin olla hänen ikäisensä tai 10 vuotta vanhempi.
Alfa on todellakin epämääräinen käsite. Myös naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Epsilonit ne vasta kovia ovatkin.
Alfa on varakas älykäs hyvärunkoinen kaunis mies
Alfa ei majaile Vantaalla, ikinä.
Minä olen myös 54 v kuten artikkelin nainen ja avioliittoni on seksitön, kun mieheni ei ole halunnut seksiä vuosiin. Tuo oli ihana artikkeli ja tuli toivoa, että ehkä minäkin voisin vielä saada seksiä joltain kelvolliselta mieheltä, jos tuo artikkelin nainen saa jopa alfalta. Alfa on muuten typerä sana, oikea termi olisi naistenmies. Olisi valtavan ihanaa saada seksiä naistenmieheltä, vaikka vähempikin kävisi. Toivottavasti lehtijuttu oli totta, eikä huijausta.