Mikä vika on miehessä joka pyrkii miellyttämään, ei koskaan ole eri mieltä ja yrittää toteuttaa naisen jokaisen vaatimuksen/oikun?
Kommentit (50)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Oman kokemukseni mukaan tämä "joo joo, kaikki käy" on ihan veteen piirretty viiva, nimittäin, Naisen tulkitsemana se voi olla jopa vain yksi ja ainoa jokin asia, ei siis tarvitse olla johdonmukaisesti "joo joo, kaikki käy mies" , vaan siihen "leimaan" riittää jo pelkästään vaikka esimerkkinä ruoka, se että aina käy kaikki ruoka, eikä ole toivomuksia ruuan suhteen miehellä.
Voi olla elämässä muuten paljonkin omia mielipiteitä ja haluja jne, olla jopa miehenä itseään puolustava riitelevä jne, mutta jo yksi ainoa asia Naisen tulkitsemana on noin, ja siitä pysyvä stigma leima "joo joo mieheksi".
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Haaveissasi...todellisuudessa olet lyhyt n.156cm, muuta isoa ei ole kuin kengän koko 56, heiveröinen pulleilla karvaisilla pakaroilla, pitkä tukka, päältä muutama haiven peittämässä maksaläiskiä, muualla rasvaprosentti nolla jonka vuoksi olemattomissa käsissä näkyy vain suonikohjut. Salilla käyt heilumassa ja nostelemassa 3kg:n kahvakuulaa hikipanta päässä. Kaupungilla liikut kireässä paidassa vatsa hölskyen. Iltaisin ihastelet tuloksia peilin edessä, että onko yksi haiven päälaella alkanut vahvistumaan
Tai miekkosen jokaisen oikun? Ei mitään: Pilli on Pulla.
Kuulostaa joltain rotalta eikä mieheltä
Tunsin miehen joka mielin kielin muille naisille, ei puolisolle. Olkaa tarkoinna keneen luotatte.
Lapatossu. Jotain selkärankaa pitää olla.
Mitäs jos määrään tuollaisen miehen eroamaan töistään, katkomaan välit kaikkiin tuntemiinsa henkilöihin, pysymään sisällä 24/7. Ei ikinä telkkaria tai netissä oloa. Ja mies totelee koska ei ole selkärankaa kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minuta on ihanaa, kun mies rakastaa, eikä halua riidellä tai alistaa.
Nämä aina samaa mieltä olevat "tehdään niin kuin sinä haluat" -miehet ovat harmillisen usein pinnan alla katkeroituneita ja vihaisia, "kun aina pitää tehdä sinun mielen mukaan" ja todellisuudessa se samanmielisyys on vain vastentahtoista uhrautumista.
Tuollaisen ihmisen kanssa on hirveän hankala olla jolla ei ole omaa tahtoa eikä minkäänlaista mielipidettä mihinkään.
Tai siis onhan hänellä, mutta silti vaan myötäilee kaikessa kunnes sitten koittaa se päivä ettei enää jaksa/halua olla mieliksi sen enempää kumppanilleen kuin kenellekään muullekaan. Silloin voi tapahtua ihan mitä tahansa jonka jälkeen kaikki kummastelee, että mikäs se siihen nyt meni kun aina on ollut niin sopuisa ja rauhallinen joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään.
Ihan kävelevä aikapommi.
Mä jyräisin tollasen miehen. Ja kyllästyisin. Pitää uskaltaa kertoa, mitä mieltä on asioista oikeasti ja pystyä keskustelemaan rakentavasti myös sillon kun ollaan eri mieltä. Todella epärehellistä lusmuilua ja vastuun pakoilua, jos väittää olevansa kaikista asioista samaa mieltä. Vaikuttais vaan välinpitämättömyydeltä. Normaali huomiointi puolin ja toisin kuuluu asiaan, mut ei kenenkään kynnysmatoksi pidä ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies rakastaa, ei riidellä, ja omaa oman luonteen ja mielipiteitä eikä ole mikään lapatossukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies rakastaa, ei riidellä, ja omaa oman luonteen ja mielipiteitä eikä ole mikään lapatossukka.
eikä myöskään alista.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin miehen joka mielin kielin muille naisille, ei puolisolle. Olkaa tarkoinna keneen luotatte.
Mun ex oli tällainen. Alkuun oli suhteessa minullekin, halusi kaikessa tehdä mieleni mukaan vaikka vastustelin, mutta toivoin että hän ajan myötä rohkaistuu olemaan oma itsensä. Niin rohkaistuikin, minun osaltani. Parin kuukauden suhteen jälkeen minulla ei ollut enää mitään väliä, valitti vain kavereilleen että kun pitäisi aina naisen mielen mukaan mennä eikä mikään muu kelpaa. Samaan aikaan kuitenkin palveli ihan ketä tahansa puolituttuakin naista kuin mikäkin palveluskoira. Esim. kuuli työkaverinsa Tyyne-tädin 150 km päässä tarvitsevan keskiviikkona kyydin lääkäriin, ja oli heti menossa kuskaamaan. Hänellä oli pakottava tarve miellyttää ja palvella, vaikka se tarkoittikin ettei hän usein ehtinyt edes nukkua ja oli puhkiväsynyt. Naisystävänä minusta tuli ärsyttävä itsestäänselvyys lähes heti.
Pahoin pelkään että olisin juuri tuollainen, jos joskus jollain ilveellä onnistuisin seurustelusuhteen aloittamaan.
Mimosa-lari_Reema kirjoitti:
Riippuvainen persoonallisuushäiriö. Konsuli-persoona.
Oho, kiitos tästä. Tuo konsuli-persoona tuli uutena, mutta kun googletin, tunnistin erään läheisen ihmisen täydellisesti ja taisin ymmärtää jotakin.
Kannattaa ensi yönä mennä metsään, jos vaikka pöllöt huhuilisivat.
Mutta ÄLÄ mene kahden puun välissä olevan punaisen verhon taa, jos semmoisen näet.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mutta ÄLÄ mene kahden puun välissä olevan punaisen verhon taa, jos semmoisen näet.
-winner-
Miksi ei?
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Miksi ei?
Yhtä lailla tämä https://en.wikipedia.org/wiki/What_About_Bob%3F selvittää paljon Vauva-palstan kyselijöiden ja vastaajien suhteesta.
;D
-winner-
Sellaista miestä kutsutaan inceliksi.