Tyttäreni ei ole tullut ulkomailta Suomeen nyt 8 vuoteen
Hän lähti sinne miehen perässä 8 vuotta sitten. Tekivät siellä 2 lasta. Tässä ajassa kerkesivät myös erota mutta ovat kai hyvissä väleissä. Itse pidän tyttäreni kontaktin puhelimen välityksellä. Olen itse pienituloinen ja en ole pystynyt säästämään lentorahaa. Tyttäreni myös kai mutta voiko olla muu syy miksi ei ole käynyt Suomessa näin pitkään aikaan? Usein jos sanon, että olisipa kiva jos voisitte käydä täällä, niin vastaus on niin olisi kivaa,mutta pitää säästää rahaa? Mutta aina tuo sama lause....?
Kommentit (36)
Jos asuu toisella puolella maapalloa niin 3 hengen matkakustannukset ovat halvimmillaan 3000 ylöspäinMatkavakuutukset, passit ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko tyttäresi ostaa sulle liput?
En minä, päälle 70v lähde lentämään toiselle puolelle maapalloa kun koko ikäni asunut tuppukylässä! Ap
Mikä maa?
Odotan vastaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä, päälle 70v lähde lentämään toiselle puolelle maapalloa kun koko ikäni asunut tuppukylässä! Ap
Tuon ikäiset ovat vielä töissä ja lentelevät yksin pitkin ja poikin.
Jos olisit säästänyt 8 vuotta joka päivä yhden euron, sulla olis säästössä nyt 2 920 euroa. Mutta ei ole, koska sua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit säästänyt 8 vuotta joka päivä yhden euron, sulla olis säästössä nyt 2 920 euroa. Mutta ei ole, koska sua ei kiinnosta.
Jotkut ei koskaan opi säästämään. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa?
Odotan vastaustasi.
Korea varmaan
Jos tämä on totta niin halvempaa on ap:n lähteä tyttären luo kuin tämä lasten kanssa tänne.
Selvästi tykkää asua siellä kun ei tule edes lomilla tänne. Toisin sanoen jos ap haluaa lapsenlapsia nähdä niin turha ruikuttaa rannalla, siitä vaan lippua ostamaan.
On se ihme jos ei matka onnistu kerran kahdeksassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa?
Odotan vastaustasi.
Korea varmaan
Mä veikkaan uusi-seelantia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole tavannut lapsenlapsiasi lainkaan?
En!!
Minulle vastaavassa tilanteessa se kertoisi ettet välitä heistä ollenkaan! Eikö ole mitään mahdollisuutta säästää lentoliput ja tuliaiset lapsille? Jos ei ole, niin pyydä sukulaisilta apua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sen taas näkee, että lapsia ei kannata tehdä.
Hahaha, et kyllä tiedä mitään, parasta on lapset ja lasten lapset etenkin kun itse vanhenee. Tietysti on taitolaji pitää perhe läheisenä, välittävänä ja rakkaana mutta ah niin antoisaa!
Kysyin AI-lta hintoja kohde Uusi-Seelanti menopaluu:
Halvimmat meno-paluu-lennot Suomesta Uuteen-Seelantiin keväällä 2025 ovat tällä hetkellä noin 9271114 € riippuen ajankohdasta, varausajasta ja lentoyhtiöstä
. Tässä yhteenveto ajankohtaisista hinnoista ja säästövinkeistä:
Halvimmat hinnat ja mistä etsiä
PalveluHalvin meno-paluuHuomioita
Ebookers927 €Viimeisten 7 päivän alin hinta
Skyscanner930 €Lähtöhinta, vaihtelee päivittäin
Momondo10821114 €HelsinkiAuckland
KAYAK1113 € (Qatar Airways)Halvin viime päivien tarjous
Finnair1247 €Suora yhteys Aasian kautta
Yhdensuuntaiset lennot ovat halvimmillaan noin 552640 €
.
Halvimmat menopaluut löytyvät usein toukokuulle, jolloin keskihinta on noin 10461064 €
.
Kalleimmat kuukaudet ovat tammi- ja joulukuu (noin 16001700 €)
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kuin inhottavia vastauksia annatte täällä. Eikö teillä ole minkäänlaista empatiaa.
Ei ihme että tyttösi ei halua käydä Suomessa.
Onko joku Afrikan tai välimeren maa ?
Se on embatia, ei empatia.
😂
Mulla ainakin on empatiaa: koen, että suurimman osan ihmiskunnasta on tärkeää nähdä äitinsä, lapsensa, lapsenlapsensa ja isovanhempansa. Halvinta on, jos ap matkustaa. Helpointa on, jos sp matkustaa eikä tytär jahden lapsen kanssa. Lisäksi, jos on elänyt vain tuppukylässään eikä matkustellut, niin jo yksi matka elämässä tuottaa suuria muistoja, kokemuksia ja elämyksiä, niin tuon matkan muistoilla viihdyttää itseään myöhemminkin. Siksi kannustan ap:ta lähtemään reissuun.