Taas yksi koira on kuollut myrkyllisiin puruluihin
Onko täällä koiranomistajia tai muita eläinten hyvinvoinnista kiinnostuneita? Taas yksi koira on menehtynyt Best Friend -puruluihin. Niissä oli myrkkyä. Eläinlääkäri ei pystynyt pelastamaan saksanpaimenkoiraa. Tämä ei tapahtunut minulle, vaan some-kaverille.
Nostetaan nyt tästä sellainen meteli, että seurauksia rupeaa koitumaan. Ihan vähillä kysymisillä ei näköjään tule muutosta asiaan. Tämä on jo ties kuinka mones kerta, kun tällaista tapahtuu.
Kommentit (25)
Mulla pieni koira vetää pennusta pitäen päivittäin useita kappaleita best friendiä ja toista "myrkkyluuta" hau-hauta (pieniä kääreluita, välillä isoja kääreluita) ja en tiedä , ihan hyvin potkii, 12 täyttää kohta.
Eli hemmetin hyvää tuuria pitänyt olla, tai sitten myrkkyä on joissain muissa luissa, ilmeisesti usein mainittu ne isot kääreettömät luut, jotka on kuitenkin samoja kuin nuo kääreelliset isot.
Miten joku firma vielä kehtaa tuoda Kiinasta, kun kaikki tietää sen Kiinan meiningin? On vaikea uskoa ettei Suomesta tai edes EU:sta löytyisi raaka-aineita puruluihin.
Koira Ruokavirastoon rutkittavaksi saa siten kaikki selville.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pieni koira vetää pennusta pitäen päivittäin useita kappaleita best friendiä ja toista "myrkkyluuta" hau-hauta (pieniä kääreluita, välillä isoja kääreluita) ja en tiedä , ihan hyvin potkii, 12 täyttää kohta.
Eli hemmetin hyvää tuuria pitänyt olla, tai sitten myrkkyä on joissain muissa luissa, ilmeisesti usein mainittu ne isot kääreettömät luut, jotka on kuitenkin samoja kuin nuo kääreelliset isot.
Koirani kanssa tykkäsi kovasti koluta puruluita ja meilläkin oli noita kotona. Hän eli 16-vuotiaaksi ja eläinlääkärikin ihmetteli, miten paljon ja miten hyväkuntoisia hampaita oli vanhuksella suussa vielä. Kyllä se luiden pureskelu kuuluu koiran elämään. Harmillista, jos ne ei ole turvallisia.
Mene sinä elukaksi elukoiden rinnalle 🤮