Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten rohkaisisin hienovaraisesti?

Vierailija
20.04.2025 |

Eli ongelmana on miesystävä, joka on hirveän kiltti ja kohtelias ja huomioiva -aivan ihana. Mutta. Minä haluan sängyssä että minut otetaan. Ei mitään väkivaltaa tai kinkyä, mutta ikävä kyllä minulta menee halut jos suunnilleen suutelemiseenkin kysytään joka kerta erikseen lupa.

Miten voisin hienovaraisesti (hän nolostuu takuulla jos puhun suoraan) rohkaista häntä käyttäytymään hieman ronskimmin? Tuntisiko hän olonsa ehkä itsevarmemmaksi jos käyttäytyisin avuttomasti toisinaan vai mitä tässä kannattaisi tehdä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki vaatii suostumuksen selvittämisen. Itsehän te naiset olette tätä halunneet. 🤷🏼

Sanallinen ja kirjallinen suostumus voidaan kiistää. Pitää olla sitten kunnon todisteet.

Sitten kuitenkin kuvaaminen on kiellettyä.

Ei ole sillä siihen pitää olla suostumus.

Vierailija
22/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin feminiinistä että ensin halutaan että mies kysyy suostumuksen joka aikomukseen ja sitten kun sellaisen miehen saa niin ullatus ullatus, eipä olekaan kivaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisella voi vihjata, että tässä nyt tarvitaan kovempia otteita.

Vierailija
24/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itselleni ei ihan tuollaista kuvaa tullut ap:sta, mutta tunnistan ilmiön muuten. Tuollaiset kuvailemasi naiset julistavat yleensä kovaan ääneen, kuinka kinkyjä ja estottomia ovatkaan ja vihjaavat että kaikki muut ovat nynnyjä, jotka eivät tiedä oikeasta seksistä mitään. Tulee vain ja ainoastaan sellainen kuva, että juuri HE ITSE eivät ole saaneet olla sellaisia kuin ovat ,tai päättää itse mistään. Surullista sekin. (Ap ei toiminut näin.)

"Oikeastihan se haluatko -kysymys on tosi seksikäs. Siis sille, joka uskaltaa myöntää haluavansa." Joo, mutta ehkä se on sitä vain silloin suhteen alussa, kun tutustutaan? Onhan se vähän outoa jatkuvasti kysellä, toisen kyllästymiseen asti, paitsi jos oikeasti kokeillaan jotain ihan uutta aktiviteettia. Tosin en tiedä kuinka kauan ap on sekstaillut tuon kumppaninsa kanssa.

Itselläni on paljonkin rajoja, mitä en seksissä halua tehdä (toisaalta taas esim. anaalijutut ym. ovat mieleeni), mutta haluan silti seksin aikana, että toinen ottaa ohjat sen verran, että itse voin rentoutua ja nauttia. Lisäksi aloitteen on lähes aina tultava heiltä, itse en oikein pysty. Toki kerron tämän yleensä suoraan kumppaneilleni, eikä minulla ole muuten mitään vaikeuksia kertoa, että haluan seksiä melkein koko ajan.

Vierailija
25/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, piti siis vastata viestiin 16.

- 24

Vierailija
26/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, älä yritä tehdä omenasta appelsiinia. Jos olette jo olleet pidempään kuin muutaman kuukauden yhdessä, niin kyllä tämä on se millainen  mies on ja millaista seksi hänen kanssaan on.

Tekniikkaa voi opettaa (jos mies vastaanottaa neuvoja; moni ei ota), mutta jokaisen dominanssi on mitä on, sitä voi enintään hiukan säätää mutta todellakin vain hiukan. Jos kyse on siis hienosäädöstä niin mahtavaa, keskustele aiheesta miehen kanssa! Mutta jos luulet että voit muuttaa jopa pusuun luvan kysyvän miehen sellaiseksi että hän heittää sinut sänkyyn ja repii vaatteet päältä... Tämä ei tule koskaan onnistumaan, eikä mikään esimerkkien näyttäminen auta ollenkaan. Enintään mies alkaa yhä passiivisemmaksi jos sillä saa sinusta aikaan dominoivamman (kun koetat opettaa häntä esimerkin voimalla). Been there done that mistake.

Joko elät tämän passiivisen miehen kanssa tyytyen siihen mitä saat, tai lähdet etsimään jotain muuta. Mutta ei ole miestä kohtaankaan reilua yrittää muuttaa hänestä ihan jotain eri ihmistä. 

27/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asia miehellesi suoraan silloin, kun ette ole juuri harrastaneet tai aikeissa harrastaa seksiä. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita ja huomaavainen mies ei toimi haluamallasi tavalla ilman että asiasta on keskusteltu. Hänen on tiedettävä että sinä tätä oikeasti haluat.

Meillä käytiin aikanaan samanlaisesta asiasta keskustelu kun eksä halusi että otan hänet aina joskus ilman mitään lämmittelyjä ja hempeilyjä. 

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi