pysyykö teidän rintojen "alla" kynä?
Kommentit (39)
Olalle nuo nahkapussit heitän, kun käyn pesulla. 5 lasta aikanaan imettänyt niin sen näköistä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Olalle nuo nahkapussit heitän, kun käyn pesulla. 5 lasta aikanaan imettänyt niin sen näköistä sitten on.
Apua minkähänlaiset lapaset minulla olisi jos joskus tulee lapsia ja imetän. Nyt jo ovat varsin raskaat ja osoittavat suoraan lattiaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Olalle nuo nahkapussit heitän, kun käyn pesulla. 5 lasta aikanaan imettänyt niin sen näköistä sitten on.
Apua minkähänlaiset lapaset minulla olisi jos joskus tulee lapsia ja imetän. Nyt jo ovat varsin raskaat ja osoittavat suoraan lattiaa kohti.
Kuva :)
En ymmärrä mitä tämä testi kertoo ja miksi se on keksitty. Muistan kun nuorena kokeilin tätä ja tunsin oloni huonoksi kun kynä tippui, ajattelin silloin on liian pienet rinnat. Sitten myöhemmin tein taas ja kynä pysyi, mutta tunsin oloni taas huonoksi ja ajattelin että sekin on huono asia ja tarkoittaa että rinnat roikkuu.
Nykyään välillä pysyy ja välillä ei, rinnat on erilaiset joka päivä ja muutenkaan koko testillä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin saada naiset jälleen kerran yhdellä tavalla arvostelemaan itseään ja tuntemaan itsensä huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva :)
Sori, et saa. Vain miesystäväni saa nähdä ne ja tarpeen mukaan lääkäri jos tulee jotain huolestuttavaa.
Pysyy, itseasiassa pysyy myös juomatölkki. Kuppikoko on 75D. Voi apua, tulipahan tämäkin testattua. Mieheni tosin katsoi minua hieman hitaasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei liity automaattisesti lasten määrä rintojen roikkumiseen. Minulla on kuusi lasta ja rinnat ovat pienet kuin teinitytöllä, jokaista lasta imetin vajaan vuoden. Ikää 38.
Ja vastauksena kysymykseen, ei pysy kynä, ei mitenkään. Kun ei ole mitään minkä alla pysyisi... Kuppikoko 70a-b.
Pysyy helposti, vaikka kaljatölkki.
t. lähiö-Mirkku 102kg.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se testi testaa?
onko omat vai muovit 😂
B-kuppi, treenattu salilla timmeiksi. Kynä ei pysy.
Vierailija kirjoitti:
B-kuppi, treenattu salilla timmeiksi. Kynä ei pysy.
Huutonaurua. Ei rintoja voi treenata.
Mulla pysyy kahden kilon paino XD kerran kokeilen . D kuppi
Voi ei, joskus aikoinaan teininä tuli masennuttua tuosta kynätestistä kun omien tissien alla pysy puolen litran limupullo. Oispa nykyäänkin ongelmat tota luokkaa
Vaikka koripallo.