Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työntekijällä on mielisairaus, huomaavatko työnantajat ja HR sen?

Vierailija
20.04.2025 |

Suositteletko tätä mielisairaista työntekijää psykiatrin vastaanotolle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaita eivät tunnista edes ammattilaiset joten tuskin rekrykään tunnistaa, lisäksi mielisairaita on erilaisia. Tuskin ne palkkaisi sellaista ja suosittelisi lääkäriä. Ainakin itse ottaisin fiksun ja kunnollisen ihmisen töihin, terveys on tärkeä asia.

Vierailija
2/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaita eivät tunnista edes ammattilaiset joten tuskin rekrykään tunnistaa, lisäksi mielisairaita on erilaisia. Tuskin ne palkkaisi sellaista ja suosittelisi lääkäriä. Ainakin itse ottaisin fiksun ja kunnollisen ihmisen töihin, terveys on tärkeä asia.

Hyi että olet sairas ihminen,,ihan oksettaa tuollainen jeesustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mielisairaudet poistu minkään lääkärin toimesta. Erikoinen aloitus, mitähän ajat takaa?

Vierailija
4/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi että olet sairas ihminen,,ihan oksettaa tuollainen jeesustelu.

Eli siis rehellinen aito ihminen. On perin erikoista että mielisairas pääsisi töihin ennen päästänsä tervettä ihmistä. 

Vierailija
5/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritteleen ensin mielisairaus,se että ei pidä jossain ei tee mielisairaaksi.

Vierailija
6/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritteleen ensin mielisairaus,se että ei pidä jossain ei tee mielisairaaksi.

Ei nämä osaa perustella ja kuten huomata saattaa, terveistä ihmisistä ei pidetä koska ovat liian vahvoja sekä fiksuja mutta heitä haukutaan sairaiksi koska totuus sattuu liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän