Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mikä järki tässä on?

Vierailija
19.04.2025 |

Henkilö a tarjoaa henkilö b:lle mahdollisuuden saada asuntoa (sukulainen).

Henkilö b päättää suostua.

Henkilö a sanoo että on valmis maksamaan summan esim 25k asunnosta.

Henkilö b ettii asunnon joka on vaikkapa 23k.

Henkilö a sanoo että asunto (23k) on liian huono henkilölle b ja ehdottaa asuntoa joka maksaa 29k ja käskee

henkilöä b tinkimään hinta 23:een k:hon. Henkilö b koittaa mutta myyjä suostuu vain 25k:hon.

Kauppa menee pilalle. Ja kuvio toistuu pari kertaa, eikö henkilö a suostu ostamaan yhtään asuntoa joka alittaisi tarjotun hinnan vaan joka kertaa pitää tinkiä hinta pienemmäksi joka alkuperäisesti on suurempi kuin annettu summa. Tämä ajaa henkilön b hermoromahduksen partaalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten yhtään yksinkertaisemmin osannut asiaa esittää. Oletko sinä se b, jonka isä tai äiti (a) sekaantuu asiaan? Neuvo on yksinkertainen: osta itse oma asuntosi äläkä kerro hänelle mitään.

Vierailija
2/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään yksinkertaisemmin osannut asiaa esittää. Oletko sinä se b, jonka isä tai äiti (a) sekaantuu asiaan? Neuvo on yksinkertainen: osta itse oma asuntosi äläkä kerro hänelle mitään.

Älä sotke isääni ja äitiäni tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö b on harvinaisen tyhmä.

Ottaisi nyt vaan sen asunnon ja 25ke rahaa ja olisi tyytyväinen.

Nyt jää kokonaan ilman.

Vierailija
4/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko b siis muuttamaan johonkin soluun, kun puhutaan mahdollisuudesta saada asuntoa? Eli asuuko sukulainen a samassa asunnossa?

Henk.koht en lähtisi noin pienen summan ollessa kyseessä mukaan ollenkaan vaan maksaisin itse omani.

Vierailija
5/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun et enää tarvitse äiti tai isin rahoja, voit ostaa sellaisen asunnon kuin haluat. Niin kauan laulat sen lauluja, jonka leipää syöt.

Vierailija
6/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet, tilaa aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi