Mies oli syönyt lapsille ja minulle varatut suklaamunat!
Mies oli näköjään syönyt salaa meille varatut suklaamunat. Miten kukaan pystyy syömään 20kpl suklaamunia??? Väittää että oli vahinko eikä tarkoittanut sitä.
Olisi jättänyt edes lapsille muutaman.
Kommentit (19)
Mä olin varannu trulleille karkkia ja suklaata, mies oli syöny kaikki. Että osaa olla röyhkeetä.
Sun pitää lähtee ostamaan uusia ja piilota ne, anna osa lapsille suoraan heti. Ja ota miehelle omia herkkuja jos vielä haluaa, hän antaa seteliä mukaan.
Miksi söit itse lasten vanukkaat vaikka tiedät että niitä ei enää ennätä hakea huomisaamua varten?
Meidän oli käynyt imemässä naapurin miehen munaa ja ottanut kaiken sisällön suuhunsa itse. Olisi voinut vähän säästää lapsillekin.
Hyvin pystyy kun vuoden harjoittelee ensin lasten vanukkailla.
Josko ihrapoimujesi välistä löytyisi muutama suklaamuna mystisesti kadonneiden lemmikkien lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää lähtee ostamaan uusia ja piilota ne, anna osa lapsille suoraan heti. Ja ota miehelle omia herkkuja jos vielä haluaa, hän antaa seteliä mukaan.
Ei pidä! Miehen pitää! Etsiköön mistä ikinä sen kaupan tai kioskin joka on vielä auki, ja lähteköön ostamaan ne suklaamunat! Miksi Ap:n pitäisi???
Vierailija kirjoitti:
Josko ihrapoimujesi välistä löytyisi muutama suklaamuna mystisesti kadonneiden lemmikkien lisäksi?
Ei ollut kuin sulaneita Lontoon rakeita.
Hyi, suklaamunien suklaa on tosi pahaa.