Siis MITÄ IHMETTÄ Tallinnan hintatasolle on tapahtunut?!!! 😬😬😬😬😬😬😬😬 Meni hetkessä 300 € ja rahat loppui kesken. 😥😥😥😥😥😥😥😥
Ravintolaruokailu alkaa olemaan Tallinnassa yhtä kallista kuin Suomessa, mutta palvelu on töykeää. Nykyään siellä ei osata enää suomeakaan niin kuin ennen.
Taksilla matkustaminenkin arvokasta puuhaa. Äkkiä palaa kymmeniä euroja. Kiskurihintainen taksi voi maksaa satasenkin.
Kaupoissa hinnat ovat samoja kuin Suomessa ja jotkut jopa kalliimpia!
Hotellut kalliita, mutta aika jotain vinksallaan. Aurinko oli kuumentanut meidän huoneen saunaksi. Vissiin ilmastointia siellä ei ole vielä keksitty.
Jotenkin tuli sellailen olo, että virolaiset vihaavat suomalaisia.
Ei enää ole mitään syytä mennä Tallinnaan.
Miten tässä nyt näin kävi?
Kommentit (50)
Kuinka paljon juotti ja syötte? Ei kai glögiin ja johonkin ruokaan niin paljon mene. Taitaa aapee liioitella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap on tosiaan käynyt. Viime viikolla söin siellä alle kuuden euron lounaskeiton.
Suomessa lounaskeitto maksaa kuusi euroa. Olipa halpaa.
No ei varmasti maksa Helsingissä kuutta euroa.
Minä en ole ikinä ymmärtänyt noita joiden pitää joka nurkalla olla jotain mättämässä ja juomassa. Ja jotain ostamassa, vähintään naposteltavaa
kalliiksi semmoinen tulee missä vaan
tallinnassa pitää olla kyllä kalliissa paikassa jos menee satanen hetkessä. Tai ottaa kallista viiniä pullokaupalla
Vierailija kirjoitti:
Boltilla siellä mennään niin tiedät taksin hinnan etukäteen
ei huijaritaksilla
Tallinnassa on erittäin hyvin toimiva joukkoliikenne. Käytän itse sitä, en takseja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt noita joiden pitää joka nurkalla olla jotain mättämässä ja juomassa. Ja jotain ostamassa, vähintään naposteltavaa
kalliiksi semmoinen tulee missä vaan
tallinnassa pitää olla kyllä kalliissa paikassa jos menee satanen hetkessä. Tai ottaa kallista viiniä pullokaupalla
Tai on useampi syöjä
Tykkään käydä Tallinnassa, on paljon eurooppalaisempaa tunnelmaa kuin Hesessä. Ja tuliaiset mukaan sitten laivalle, tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baltialainen palvelukulttuuri nyt on aina ollut surkeaa. Tallinnan joulutorilla kävin joulukuussa. Hinnat oli todella korkeat.Saksan toreilla paljon halvempaa.
Mä taas en ikinä ole ymmärtänyt noita joulutoreja ja käsityöroinaa - kallista ja tarpeetonta
Ei Saksassa. Käyn siellä syömässä ja juomassa hyvin. Ihastelen valoja ja koristeita, haen joulufiilistä. En yleensä osta koristeita tai käsitöitä.
Täytyy sanoa, että en Saksassa joulutorille menisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap on tosiaan käynyt. Viime viikolla söin siellä alle kuuden euron lounaskeiton.
Suomessa lounaskeitto maksaa kuusi euroa. Olipa halpaa.
No ei varmasti maksa Helsingissä kuutta euroa.
Viron maaseudulla saa keiton eurolla.
Saksassa joulutorilla ajetaan ihmisten päälle autoilla
ei kiitos mulle
Aapee katosi
eikö muista minne se 300 hupeni?
rntä oliko 5-10 ruokittavaa?
Vierailija kirjoitti:
ei huijaritaksilla
Venäläinen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei huijaritaksilla
Venäläinen alusta.
Siellähän asuu 300 000 russakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Viro on EU:n nettosaaja ja Suomi nettomaksaja. Heillä elintaso nousee, täällä laskee.
Virossa on kannustava verotus ja yhteiskunta muutenkin. He menevät meistä ohi niin, että heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa joulutorilla ajetaan ihmisten päälle autoilla
ei kiitos mulle
Miksi luulet ettei se tule koskemaan myös muita eurooppalaisia joulutoreja? Itse kierrän kaikki suuret joukkotapahtumat kaukaa nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viro on EU:n nettosaaja ja Suomi nettomaksaja. Heillä elintaso nousee, täällä laskee.
Virossa on kannustava verotus ja yhteiskunta muutenkin. He menevät meistä ohi niin, että heilahtaa.
Tuskin menevät kun EU-tuet loppuu ja pitäisi tulla toimeen ihan omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain maalaiset käy enää Tallinnassa.
Höpö höpö.
Teretulemast/-menemäst!