Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti soittaa tänään isälle

Vierailija
19.04.2025 |

Ei vaan jotenkin pystynyt . Isäni lempeä ääni jotenkin itkettää. Ainoa aidosti kiva ihminen maailmassa.  T. Valis 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin itkettänyt liian usein kun näen jo hauraaksi tulleen isäni. Rakas isäni, aina vahva sekä fyysisesti että henkisesti on jo ohut kuin silkkipaperi, hän on yhä raamikas ja eloisa, mutta hauraus on vienyt isästä niin paljon pois. Isä oli perheemme tuki ja turva, isä kantoi yksin suurimman vastuun ja hän teki sen hyvin, oikeudenmukaisesti ja sen viitoittamaa tietä olen saanut kulkea, enkä ole kulkenut harhaan, kiitos isä, minä autan nyt sinua !

Vierailija
2/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni kuoli 39 vuotta sitten, silti usein unessa näen hänet ja hän on hyvä lempeä itsensä. Juttelenkin isän kuvalle usein. Hän oli pelastukseni, äiti oli itsekäs ja kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni kuoli 39 vuotta sitten, silti usein unessa näen hänet ja hän on hyvä lempeä itsensä. Juttelenkin isän kuvalle usein. Hän oli pelastukseni, äiti oli itsekäs ja kylmä.

Kylmä äiti on kauheinta mitä maa päällään kantaa, ovatko sitten katuneet jälkikasvuaan ja halunneet tehdä jotain muuta, mutta kylmyyden osoitus jälkikasvulle ON RIKOS ihmisyyttä vastaan.

Vierailija
4/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi itkettää kun uin tämän ja ajattelen vanhaa haurasta isääni. Lempeistä lempein ihminen hänkin. 

Vierailija
5/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin alkoi itkettää kun uin tämän ja ajattelen vanhaa haurasta isääni. Lempeistä lempein ihminen hänkin. 

Siis:luin

Vierailija
6/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli 7 vuotta sitten. Vieläkin herään itkien, unessa vain ei tule ääntä vaikka huudan häntä. Ikävä on vieläkin kova. Hän oli monisairas eikö jaksanut enää hoitaa itseään. Olen ajattellut usein kuinka poikani olisi saanut häneltä hyviä oppeja. Nyt pitää oppia itse sen mitä oppii. Unet ovat onneksi hyviä mutta suru tulee kun tajuan että se on vain unta.

Vierailija
7/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti kun pystyt. Ja kerto hänelle, että hän on kiva ja tärkeä. Tai osoita se jotenkin muuten, jos et pysty sitä sanomaan.

Vierailija
8/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isällesi kun hän vielä on olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä