Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riidanhaastajat

Vierailija
19.04.2025 |

Puhutaan ihan tavallisesti. Henkilö a sanoo asian, joka ilmaisee tahtoa. Henkilö b vastaa "En haluaisi riidellä"!

Tuohan on b:ltä selvää riidan haastamista. Aivan kuin a ei saisi ilmaista tahtoaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa puhua tavallisesti ja tyynesti ja silti haastaa riitaa, heidän tavoitteensa onkin itse olla viileänä se "parempi" osapuoli ja toinen sitten se huonompi joka provosoinnista pimahtaa.

Vierailija
2/3 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin riidelty kaverin kanssa oikeasti ja juuri kun huokaisin helpotuksesta että se loppui niin tämä tyynesti soittaa ja kysyy että voidaanko aikuismaisesti puhua ja sen jälkeen alkoi aivan hävytön kyökkipsykologiasessio missä syytteli minua narsistiksi. Tarkoitus oli selvästikin jatkaa riitelyä ja saada siitä jonkinlainen voitto koska se päättyi vasta sitten kun totesin että joojoo olen narsisti ja sen jälkeen hän oli hyvinkin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin riidelty kaverin kanssa oikeasti ja juuri kun huokaisin helpotuksesta että se loppui niin tämä tyynesti soittaa ja kysyy että voidaanko aikuismaisesti puhua ja sen jälkeen alkoi aivan hävytön kyökkipsykologiasessio missä syytteli minua narsistiksi. Tarkoitus oli selvästikin jatkaa riitelyä ja saada siitä jonkinlainen voitto koska se päättyi vasta sitten kun totesin että joojoo olen narsisti ja sen jälkeen hän oli hyvinkin tyytyväinen.

Toivottavasti ei ole kaverisi enää.