Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi metsässä

Vierailija
19.04.2025 |

Tykkään käydä metsässä kävelyllä naiseni kanssa. Olemme yleensä todella syrjäsessä ja siellä sitten yleensä lasken housuja ja nainen nostaa paitaa ja rintsikoita. minulla siis vehje näkyvissä ja naisella tissit. Yleensä itsellä kusi hätä jolloin nainen saa ohjata kusen eli ohjaa vehjettäni. Kusemisen yhteydessä harrastamme suuseksiä. Nainen nuolee vehjettäni ja se tuntuu erinomaiselta. Vehje jäykkänä siellä sitten kävellään .

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut kahdesti pukin itseeni, metsä seksissä, ei kiva

Jäikö pukki nalkkiin kesken seksin? Kyllä pässi olisi luotettavampi!

Vierailija
22/24 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin nyksä on  "Kummisetäni" metsästyksessä ja kalastuksessa kymmenen vuotta. Viisivuotta sitten tein selväksi, että minua saa panna. Paneskelemme nuotiolla, kämpillä ja metsässä mukavilla paikoilla, kelien salliessa.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut kahdesti pukin itseeni, metsä seksissä, ei kiva

Jäikö pukki nalkkiin kesken seksin? Kyllä pässi olisi luotettavampi!

Luku- ja kirjoitustaito auttaa saamaan seksiä, kun kumppani ymmärtää paremmin sun jorinoita. 

Vierailija
24/24 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sienessä loppukesästä usein metsässä. Kerran istuessani kannolla syöden eväitä ja hörppienkahvia vieras mies tuli juttusille joka oli myös sienessä. Juttelimme niitä näitä mutta, huomasin kun mies söi minua katseella. lähtiessään hän sanoi tule perjantaina samaan paikkaan jospa keksittäisiin jotain ja iski silmää. Ajattelin mikähän pervo tuo oli. Kotiin päästyäni ajatus kuitenkin lähti laukalle vieraasta komeasta miehestä metsässä. Ajatus laukkasi päässäni ja lopuksi ajattelin että, menen ja katson mitä mies meinasi. Laitoi tiukat trikoot kumisaappaat ja hupparin päälle ja läksin perjantaina metsään. Hetken pyllisteltyäni sieniä maasta kuulin äänen takaani ja mies sanoi, sulla on naitavannäköinen pylly. Hän lähestyi ja kaappasi minut syleilyyn ja suuteli intohimoisesti minua. Minä puolestaan aloin hieromaan miehen etumusta ja tunsin kovettuman käteni alla. Meni kyykkyyn ja kaivoin elimen esiin ja otin suihin, mies laukesi aika äkkiä mutta jatkoin imemistä ja kohta kalu oli taas juhla kunnossa. Nousin ylös ja mies veti trikooni alas ja painoi minut mahalleen kaatuneen puun rungolle. Siinä olin perse pystyssä ja päässäni humisi mitä hittoa touhuan. Tunsi tuon ison elimen pilluni suulla ja sitten liukuvan sisään. Mies alkoi rytmikkäät työnnöt pitäen lanteista kiinni ja tunsin orgasmin tulevan. Hän jatkoi naimistaan ja minä tulin ja tulin tuon ison kullin naidessa pilluani. Mies tuli uristen ja pumppasi spermansa minuun syvälle. Makasin mahallani puunrungolla hetken ja kun nousin miestä ei näkynyt missään hän oli mennyt. Sperma valui minusta vetäessäni trikoot ylös kasaten itseni. Läksin kotiin suihkuun ja mietin kukahan tuo mysteeri mies oli joka nai minua. En koskaan enää nähnyt sienestäessä häntä mutta, kokemus oli ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä