Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt tapaisit ensirakkautesi, niin mitä tekisit?

Vierailija
16.03.2007 |

Olisko mukava vai epämukava kohtaaminen? Itse kyllä haluaisin kyseisen ihmisen nähdä ja ´kuulla mitä hänelle on elämässä sattunut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikea olo on edelleen ja todellakin häntä rakastan yhä. ;(

Vierailija
2/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan itsekkin, että ensirakkaudellani on aina paikka sydämessäni. Ja tiedän mitä hänelle kuuluu nykyään, mutta mielelläni hänet tapaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihaana,kunpa saisinkin hänet vielä!!!

Vierailija
4/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis on nykyinen mieheni vaan ensimmäinen johon olen rakastunut, joisin muutaman kaljan ja rohkaistuttuani kysyisin, olisiko minulla ollut mitään mahiksia. Silloin en ankarasta molemminpuolisesta flirtistä huolimatta uskaltanut edetä mihinkään.

Vierailija
5/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄN ON IHANA JA NIIIIIN RAKAS!!!!

Vierailija
6/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin ja vietin yön hänen kanssaan. Ei kaduta.

Vierailija
7/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voitais olla yhdessä!

Vierailija
8/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos nyt kerran ihan tapaisin, ja tunnistaisin, niin kait mä kohteliaisuudesta kyselisin mitä kuuluu.

Mutta enpä ole häntä sen koomin ajatellut enää vuosikymeneen.

Ei ollut mikään merkittävä ihminen elämässäni. Paitsi että opin mitä kaikkea sängyssä ei kauheasti kannata tehdä ja sanoa....

Vierailija
9/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tällä viikolla kymmenen vuoden tauon jälkeen ensimmäisen ison rakkauteni ja mun elämäni miehen. Ihan kamalaa, maha on ihan kipeä eikä osaa taas muuta aatellakaan. Se oli niin ihana mies. Nyt mulla on mies ja 2xlapsi. Että silleen. Kai tää tunne tästä haihtuu?!!!

Vierailija
10/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on niin komea ja ihana! vieläkin! Haluaisin tietää, mitä hänelle kuuluu. Haluaisin, että hän on onnellinen, koska hän on ihana ihminen.

Vierailija
11/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on kuollut...

Vierailija
12/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisen rakkauteni haluaisin kohdata mielelläni, vaikka varmasti hänelläkin on perhe yms.

Vierailija
13/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki minulle jotakin niin pahaa, etten pääse niistä traumoista koskaan eroon.

Toivon, että joku aiheuttaisi hänelle samaa tuskaa... Mutta tuskimpa niin hyvää onnea tässä maailmassa kävisi.

Onneksi en ole törmännyt häneen, ja jos törmäisin (mikä onneksi aika epätodennäköistä), en olisi tuntevinaankaan.

Miten joku ihminen voi olla niin paha, tuntematta siitä edes huonoa omaatuntoa?

Sairas ihminen!

Vierailija
14/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun mies nimittäin edelleen...

Vierailija
15/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yläasteaikainen poikakaveri jonka kanssa pussattiin limudiskossa vai eräs, jota olen aikuisena oikeasti rakastanut ja halunnut? Siis noin suurinpiirtein samalla tavalla kuin lasteni isää nykyisin..Tulee kyllä eräs ihminen mieleen, jonka kuulumiset ois kiva kuulla.

Vierailija
16/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan menisin ihan hämilleni, punastuisin ja sekoaisin. Niiiiin pitkään olen hänestä haaveillut ja opetellut elämään ilman elämäni rakkautta.

Viimeisestä tapaamisesta on kuitenkin jo kymmenen vuotta.

Vierailija
17/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan hammas on häntä purrut;)

Vierailija
18/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan täysin rakastunut tähän poikaan jo ala-asteella ja sitä rakkautta kesti koko kouluajan. olimme välillä jopa yhdessäkin, useita kertoja. Sitten muutin koulun loputtua toiselle paikkakunnalle. Silti kun tapasimme kotipaikkakunnallani siellä vieraillessani ystävieni luona, vietimme öitä yhdessä (monien vuosien ajan aina kun kävin siellä) kunnes olin n.25v ja tapasin nykyisen mieheni. Emme ole nähneet kymmeneen vuoteen mutta sydämessäni on aina paikka hänelle. Hänkin on jo mennyt naimisiin. Olisipa metkaa tavata, toisaalta pelottaisi josko vanhat tunteet taas roimahtaisi... Sitä en tiedä miksi emme koskaan päätyneet yhteen vaikka kummallakin aina liekki lepatti tavatessamme...

Vierailija
19/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin hänen eronneen vuoden avioliiton jälkeen ja olen huolissani. Herkkä mies ja ihana.

Vierailija
20/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaimonsa kanssa viestitellään silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi