Miksi suhde jää jumittamaan eikä etene?
Kumpikaan ei eroa nykyisistään, mutta silti joku pitää kiinni siinä sivusuhteessa?
Kommentit (16)
Kumpikaan ei halua luopua saavutetuista eduista ja ottaa vastuuta teoistaan.
Koska kyse on vain seksistä, ei rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse onkin rakkaudesta siinä sivusuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse onkin rakkaudesta siinä sivusuhteessa?
Jos olisi, siitä edellisestä olisi jo erottu ja rakennettaisiin jotain pysyvää sen sivusuhteen kanssa.
Synti, se pitää kiinni tuommosessa.
Koska eivät rakasta puoliso jään tai niitä joiden kanssa pettää. Saavat extra huomiota ja esim seksiä ilman sitoomuksia
Kumpikaan ei todennäköisesti edes haluaisi seurustella toistensa kanssa koska nehän tietää kummatkin olevansa pettäjiä ja näin epäluotettavia
Kerran pettäjä on aina pettäjä
Minä voisin kyllä erota, mutta mies ei. Ehkä hän säälii vaimoaan ja lapsiaan? Mutta rakastan häntä joka saa mut jatkamaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kyllä erota, mutta mies ei. Ehkä hän säälii vaimoaan ja lapsiaan? Mutta rakastan häntä joka saa mut jatkamaan suhdetta.
Mies ei rakasta. Hän varmaan on seksin perässä. Onko sanonut tunteista mitään ja mikä syy on ettei eroa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ole eronnut siltikään?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäät? Mieshän ei selkeästi halua sinua tarpeeksi jättääkseen perheensä. En oikeasti tajua näitä naisia, jotka alentuvat olemaan kakkosia
Ei tuollaisen pettämiseen perustuvan seksisuhteen ole tarkoituskaan edetä mihinkään. Sehän on jo juuri sitä, mitä lähdettiin hakemaan.
Pelko.