Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin yhteyttä treffikumppaniin?

Vierailija
18.04.2025 |

En ota kyllä mitään selvää tästä naisesta. Tai varmaan otan, mutta en hyväksy totuutta. Eli käytiin treffeillä vähän reilu viikko sitten ja oli tosi hauskaa ja näin, sovittiin, että ollaan ehdottomasti yhteyksissä jatkossa jne. Itse olen yrittänyt olla yhteyksissä, mutta aika neutraalia vastakaikua on tullut takaisin. Nainen itse ei ole ollut millään tasolla halukas ottamaan yhteyttä. Itseäni ei kiinnosta enää jahdata toista jos itseään ei kiinnosta olla yhteyksissä. Jos veikata pitäisi niin hän ottaa yhteyttä parin viikon päästä, tai sitten ei koskaan. Mitä teen jos ottaakin yhteyttä parin viikon päästä ja tahtoo tavata taas? Järki sanoo ettei pidä tavata enää missään nimessä, tunne taas käskee menemään. Käsitykseni on, että olen joku saatanan varamiehen varamies johon turvaudutaan jos muilta ei saa sillä hetkellä huomiota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ampua raketilla kuuhun tollaset

Vierailija
2/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä säälittävä cuck

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää...

Vierailija
4/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miehenä oppinut naisista sen, että jos naisen viestintä on vähänkin epämääräistä niin se on aina ollut game over ja olisin säästänyt paljon aikaa jos olisin aina luovuttanut heti kun tulee eka epämääräinen viesti.

Vierailija
5/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vaikka jos kysyn treffeille ja nainen sanoo jonkun tekosyyn eikä tee vastaehdotusta.

Tai nainen "unohtaa" vastata tai vastaaminen hidastuu. Aina ollut game over.

Jos ikinä käyt sokkotreffeillä ylipainoisen naisen kanssa niin tulet huomaamaan miten aktiivinen ja selvästi kommunikoiva kiinnostunut nainen on🙃

Vierailija
6/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itteni jos oisin noin säälittävä roikkuja

Vierailija
7/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota suoraan seuraavaa tapaamista. Siis jotain täsmällistä aikaa ja paikkaa. Siitä vastauksesta voi päätellä paljon. 

Nainen voi olla epävarma, eikä halua olla liian kiinnostunut, jos sinä et ole. 

Vierailija
8/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri unohtamaan eukko. Jos hän itse ottaa yhteyttä ja ehdottaa treffejä ja sinua sattuu huvittamaan, niin voithan käydä vilkaisemassa tuleeko siitä mitään.

Vierailija
9/9 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaisin itteni jos oisin noin säälittävä roikkuja

Ehkä turhan rosoisesti muotoiltu, mutta viestihän tässä on ihan validi. 

Jos naiselta tulee epämääräistä viestiä, niin siirry seuraavaan. Sen takia kannattaa deittailla monta naista samaan aikaan.