Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

listataanpa raskausoireita...

Vierailija
16.03.2007 |

eli mitä oireita sinulla on ollut raskaudesta ENNEN kuin olet plussannut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskauden aikanakaan minulla ei vatsan kasvamisen lisäksi ollut muita oireita kuin painajaisunet siitä, että miehellä olisi toinen nainen. Sama juttu molemmissa raskauksissa.

Vierailija
2/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen herneprinsessa tuo 4... Kyllähän se kohdun seutu turpoaa vähän, sen voi tuntea, mutta sitä nuppineulanpään kokoista " vauvaa" ei kyllä voi.

Minulla ei ollut mitään oireita ennen viikkoja 6-8, jolloin alkoi väsyttää ja etoa. ja pissatti tuplasti normaalin verran. Ja nännit olivat esillä koko ajan.

Vierailija
4/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kipeitä vihlaisuja munasarjojen kohdalla äkkinäisiä liikkeitä tehdessä. Niistä tiesin heti, että nyt on tärpännyt.

Vierailija
5/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin kun piti käyttää sisempiä vatsalihaksia, niin ihan kun pieni pallo olisi navan alla! oudot unet:)))

Vierailija
6/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen testiä, menkat jääneet pois eikä tuttuja merkkejä alkamisesta. Valtava valkovuoto ja alamahassa sellainen paineen ja täyttymisen tunne. Seksihalut kadonneet kokonaan. Sitten tuli palelu ja kova väsymys. Sen perään pahoinvointi.

Niin ja voimakas rintojen aristus.

Vierailija
7/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Melkoinen herneprinsessa tuo 4... Kyllähän se kohdun seutu turpoaa vähän, sen voi tuntea, mutta sitä nuppineulanpään kokoista " vauvaa" ei kyllä voi.

Minulla ei ollut mitään oireita ennen viikkoja 6-8, jolloin alkoi väsyttää ja etoa. ja pissatti tuplasti normaalin verran. Ja nännit olivat esillä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi