Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä: "Saa kai jokaisella omat ulkonäkömieltymykset olla"

Vierailija
18.04.2025 |

Miesystävä kertoili kysymättä, oma-aloitteisesti, ketä seuraa instassa ja millainen nainen on hänen makuunsa. Sieltä tuli esim.blondi, reitevä ja persevä muhku, aina kunnon meikit ja lisäkkeet. En ole näistä mitään, joten ihmettelin, miksi kerrot minulle kun en minäkään sinulle moisia sano ja miksi et ole mieleistäsi ottanut kun tyytymättömyytesi tuot esille . Kiukkuisesti vastasi, että saa kai jokaisella omat mieltymykset olla. Saa toki, luettelin omani kun hän homman aloitti, mutta se kuulemma olikin loukkaavaa. No ihanko totta.

Millä logiikalla sama asia toiselle sanottuna pitäisi olla hänelle ok, mutta itselle se onkin loukkaavaa, kun sehän on sitä molemmille?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taas. 

Eikö teillä miesvihatrollaajilla ole edes pääsiäisenä mitään muuta elämää?

💩

Luuletko, ettei miehet arvostele naisten ulkonäköä?

Ei sen enempää ainakaan kuin naisetkaan. 

Nämä kusiset miesvihasadut tiedetään, ja pidän näitä palstan trolleja uskovia naisia täysinä idiootteina

Naisten en ole kuullut arvostelevan miehelle itselleen, varsinkaan parisuhdekumppanille, miehet taas ongelmitta arvostelevat naiselle suoraan ja vertailevat.

Kuinka monen naisen kanssa olet ollut parisuhteessa? Aivan. Eli vitustako tiedät. Totean sinun olevan todella väärässä.

Vierailija
62/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pinnallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa nyt hyvät miehet pitämään turpanne kiinni. Kehutte vaan naistanne ihanaksi ja kauniiksi. Pienet valkoiset valheet eivät syöstä teitä Valhallaan. Saatte pillua, niin paljon kun haluatte. Vietätte sitten laatuaikaa netin kanssa. Best on both worlds.

Vierailija
65/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

;iten te kaksi olette eds päätyneet yhteen. Jotain epätoivoista?

Vierailija
66/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla ne sinun preferenssit miehelle.

Vierailija
67/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on sika ja nyt on sian jättö aika!!!! Mies ei saa asettaa kriteerejä kun siittä tulee yleensä naiselle paha mieli kun nykynainen ei ole semmoinen mitä miehet himoitsevat. Naiset saa tottakai asettaa kriteerejä kun eihän naisen tarvi tyytyä muuhun kuin siihen täydellisyyteen mitä itse haluaa. Nainen saa vaatia vaikka kuun taivaalta mutta miehen pitää vain tykätä jos joku nainen sen kelpuuttaa

Aloituksessahan juurikin oli kyse eri säännöistä miehille ja naisille. Mies kertoi omat mieltymyksensä ja kuvitteli sen olevan ok. Kun nainen sitten teki saman, mies loukkaantui.

Tyhmillekin tiedoksi, aloitus on provo.

Mulla on ihan henkilökohtainen vastaava kokemus ex-suhteessa. Eli nostan tassun pystyyn, että olen ihan oikeasti kokenut vast

Mäkin nostan käden. Mies alkoi jo aika varhain yrittää muuttaa minua ja alkoi sitten arvostella ulkonäköäni suoraan. Sitten hän lopetti seksin, mitä on kestänyt jo useamman vuoden. Yritin erota puolisen vuotta sitten, mutta mies muuttui niin vihamielisen kylmäksi, kun ei halunnut erota, etten kestänyt, vaan peruutin.  

Vierailija
68/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässäkö on sitten se toisen ketjun vähemmän seksikäs, vajaa kaksimetrinen? Pitää ihmetellä, eikö tätä miestä ole kotona opetettu, kuinka ihmisille puhutaan. 

Eli taas kerran, nuoret naiset, opiskelkaa itsellenne hyvät ammatit, että tulette toimeen ilman aloittajan miehen kaltaisia juntteja vaikka lastennekin kanssa.

Vierailija
69/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ajattele mitä sanovat ja tekevät, vai haluavatko tietoisesti loukata toista, ovatko mahdollisesti narsistisia? 

Vierailija
70/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on sika ja nyt on sian jättö aika!!!! Mies ei saa asettaa kriteerejä kun siittä tulee yleensä naiselle paha mieli kun nykynainen ei ole semmoinen mitä miehet himoitsevat. Naiset saa tottakai asettaa kriteerejä kun eihän naisen tarvi tyytyä muuhun kuin siihen täydellisyyteen mitä itse haluaa. Nainen saa vaatia vaikka kuun taivaalta mutta miehen pitää vain tykätä jos joku nainen sen kelpuuttaa

Aloituksessahan juurikin oli kyse eri säännöistä miehille ja naisille. Mies kertoi omat mieltymyksensä ja kuvitteli sen olevan ok. Kun nainen sitten teki saman, mies loukkaantui.

Tyhmillekin tiedoksi, aloitus on provo.

Mulla on ihan henkilökohtainen vastaava kokemus ex-suhteessa. Eli nostan t

Oi apua, koska mies muuttui vielä suuremmaksi kusipääksi, et eronnut hänestä? Toimiiko tuo kikka tosiaan johonkuhun. Ex-mieheni tätä myös yritti, vaikutus oli vahvasti eroamishalujani lisäävä, vaikka jouduin yksin hoitamaan lapset, kodin ja elatuksen miehen kiukutellessa ja marttyroidessa.

Vierailija
71/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla ne sinun preferenssit miehelle.

Ei aloittajan preferenssit sen "huonommat" miehen kannalta voi olla, koska miehenhän olivat täysin erilaiset kuin aloittaja on. Ja oli mitä oli, miksi aloittajan pitäisi pyydellä anteeksi kun mä oon vaan tämmönen ja kehua, kuinka mies on kyllä kaikkea mitä hän voi haluta? Ei tietenkään ole asiallista sanoa tyyliin lyhyelle kuikelomiehelleen, että minusta miehen pitää olla pitkä ja bodarivartaloinen, mutta jos kuikelomies itse katsoo asiakseen kertoa sirorakenteiselle naisystävälleen, että naisella btw kuuluu olla kunnon ponttoonit ja metrinen perä, niin siinä on myönnetty naisellekin lupa samaan. Jostakin kumman syystä näiden arvostelijamiesten mielestä se on kuitenkin ihan eri asia ja loukkaavaa kohdistuessaan heihin, mutta toisinpäin "mieltymyksiä saa tietenkin olla".

Vierailija
72/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän