Missä iässä seksielämäsi on ollut parasta?
Kysymys on oikeastaan kaksiosainen:
Missä iässä koet olleesi taidoiltasi ja vartaloltasi kyvykkäimmilläsi?
Missä iässä pidit ja nautit itse eniten?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Se on vain seksiä. Ei mitään niin ihmeellistä. Vain ihmisten parittelua.
Miksi siitä tehdään vähintäänkin elämää suurempi kysymys?
Ei tämä ole elämää suurempi kysymys.
Vain kysymys milloin oli parasta ja oliko samaan aikaan kun oli vartaloltaan parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
35+
-M45
Kyvyiltäsikin?
Nelikymppisenä. Erosin ja löysin kanssani hyvin yhteensopivan kumppanin.
Nyt olen 47 ja parempaa kuin koskaan ennen. Toivottavasti suunta on vieläkin ylöspäin 😃
Silloin kun se oli enempi vielä haave kuin todellisuutta. - Sitten kun se realisoita sitä ihmetteli, että tätäkö oikeasti odotti ja halusi. - ehkä parhain siis on vielä tulossa. Vaikka ei "oikean seksikumppanin" löytäminen ja kohtaaminen ainakaan ikävuosien lisääntyessä ole helpommaksi käynyt.
Ei vielä ainakaan minkäänlaista. Olen 67 v ja yhä kokematon.
Vartaloltani silloin joskus +/- 30 vuotiaana, kun olin fyysisesti kovassa kunnossa oleva aktiiviliikkuja. Taidoiltani taas olen joka vuosi kyvykkäämpi. Seksin oppii seksiä harrastamalla ja jokaisen kumppanin kohdalla aina uudelleen, joten tämä on elämän mittainen tutkimusmatka.
N38
45- yhä. Lapset ja puoliso vaihtuneet ja nyt seksistä on tullut niin paljon monipuolisempaa, että sitä varten on oma kammionsa, jossa saa rankaista. Rahaa laitamme harrastukseen ainakin 5000 euroa vuodessa ja meillä järjestetään myös orgioita.
No mun täytyy jakaa tää kolmeen osaan. Vartalolta tietenkin olin parikymppisenä kyvikkäimmilläni. Taidoilta taas nyt nelikymppisenä. Eniten nautin kolmekymppisenä ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Yhdyntä tuntui paremmalta potenssiin sata ja sain myös ensimmäisen emätinorgasmin vasta synnytettyäni.
Kun olin noin 38 vuotias ja komea. Sain pillua 20-45 vuotiailta vaikka kuinka paljon, nyt olen jo vanha äijä ja saisin varmaan jotain 60 vuotiailta ja vanhemmilta, mutta en halua sen ikäisiä, joten olen lopettanut kokonaan, no muistot jäivät.
Mitä vanhemmaksi käyn sen paremmin maistuu. Valitettavasti se ei ole sama miehlle.
Olen 65 v vuotias nainen ja noihin kysymyksiin vastaus on:NYT.En olisi nuorena uskonut, muta näin se on.Nautin kovasti ja s.on mielessä lähes koko ajan. En kainostele, tiedän mitä haluan ja minulla on nuorempia rakastajia ja vain mielikuvitus on rajana.,
40v