Autossa kuseminen
Itse en jaksa pysähtyä tien viereen tai huoltoasemalle joten autossa aina tyhjä vesipullo johon hädän tullessa kusen sinne. Olen poikiani pissattanut myös vesipulloon pitkillä matkoilla kun ei jaksa pysähtyä. Annan takapenkille vesipullon, poika saa avata turvavyön sen ajaksi kun pissaa pulloon.
Kommentit (11)
Joo pissatan lapseni matkoilla vesipulloon
Terveisin kolmen pojan äiti
Minä tykkään paskoa autossa. Sujutan sellaisen laakean tarjottimen tyyppisen Alleni ja töräyttelen jöötit siihen. Pojatkin paskovat autossa. On mukavaa näin
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään paskoa autossa. Sujutan sellaisen laakean tarjottimen tyyppisen Alleni ja töräyttelen jöötit siihen. Pojatkin paskovat autossa. On mukavaa näin
Heivaatteko paskat heti ikkunasta esim vastaan tuleviin autoihin vai annatteko paskan muhia autossa koko reissun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heivaatteko paskat heti ikkunasta esim vastaan tuleviin autoihin vai annatteko paskan muhia autossa koko reissun?
Joidenkin autot haisevat kuin niissä olisi paskottu ja kustu.
Minä kusen silloin kun kusettaa enkä todellakaan koskaan pysähdy sen takia mihinkään. Esimerkiksi tänään virtsasin pyöräillessäni alamäkeen. Vauhtia oli mittarin mukaan noin 50km/h.
Miten nää sikomiset liittyi seksiin?