Lapsi kysyi isältään oletko ylpeä äidistä. Mies ei vastannut mitään vaikka itsekin seisoin siinä vieressä. Tarkoittaako tämä nyt sitten että
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi kysyi tuollaista?
Olin juuri vähän aikaa sitten kehunut lasta ja kertonut olevani hänestä ylpeä. Siitä sai kimmokkeen kysyä isältään.
Lapsi ei siis kysynyt, että onko isäkin ylpeä hänestä vaan onko isä ylpeä sinusta?
Kysyi että isä oletko ylpeä äidistä?
Miksihän lapsi joutuu tuollaista asiaa huolehtimaan?
Johan ap sanoi. Oli sanonut lapselle, että on tästä ylpeä, ja lapsi papukaijana kysyi että onko isäkin äidistä ylpeä.
Siellä aas ammattihuolestujat huolestumassa, jos tästä saisi vaikka satojen tonnien palkanlisän kun noin huolestuttavaa toimintaa talossa. Lapsi toistelee rakastavan äitinsä juttuja. Pitäisikö huostata vai kenties antaa huoltajuus isälle?????????????
Huh huh huh huh mikä helvetin syöpämaa tämä on huolihaahkoineen. Kuolkaa ja mädäntykää, saastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa kun mies opettaa lapselle näin naisvihaa jo lapsesta asti. Äiti rakastaa lasta ja opettaa miten kommunikoidaan ja rakastetaan, isä opettaa miten vihataan naisia.
Jaa mikseivät suomalaiset naiset synnytä enää? Hmm.
Eikö olekin hienoa,miten tehdään johtopäätöksiä tietämättä asiasta sen enempää
Mm, onhan sille perheväkivallalle aina "syy"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni hiljaisuus tarkoittaa ettei ole ylpeä. Tarkoittaa myös sitä ettei arvosta ollenkaan. Jokainen normaali mies olisi lapselle vastannut arvostavansa. Nythän isä opettaa lapselle ettei äiti ole minkään arvoinen. Pelkkä kotitalouskone ja hoitaja.
Onpa sinulla painolastia.
Mielelläni sanoisin, että arvostan sinua, palautteen antaja. Huumorintajuni vuoksi en pysty sellaiseen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri vähän aikaa sitten kehunut lasta ja kertonut olevani hänestä ylpeä. Siitä sai kimmokkeen kysyä isältään.
Lapsi ei siis kysynyt, että onko isäkin ylpeä hänestä vaan onko isä ylpeä sinusta?
Johan ap sanoi. Oli sanonut lapselle, että on tästä ylpeä, ja lapsi papukaijana kysyi että onko isäkin äidistä ylpeä.
Siellä aas ammattihuolestujat huolestumassa, jos tästä saisi vaikka satojen tonnien palka
Mikähän nyt noin kolahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa kun mies opettaa lapselle näin naisvihaa jo lapsesta asti. Äiti rakastaa lasta ja opettaa miten kommunikoidaan ja rakastetaan, isä opettaa miten vihataan naisia.
Meillä äiti yritti opettaa, että isä on ihan vääränlainen, mutta ei oikein onnistunut opetuksessaan. Isä kannusti ja tuki lapsiaan, äiti ei niin tehnyt.
Joskus silmät aukenevat vasta vanhemmalla iällä, kun ymmärtää että miehen rooli ei ole viedä naisen lapsia vaan rakastaa vaimoaan.
Viedä naisen lapsia? Kun isä on ylpeä lapsistaan, kannustaa ja kehuu? Oletko ihan sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni hiljaisuus tarkoittaa ettei ole ylpeä. Tarkoittaa myös sitä ettei arvosta ollenkaan. Jokainen normaali mies olisi lapselle vastannut arvostavansa. Nythän isä opettaa lapselle ettei äiti ole minkään arvoinen. Pelkkä kotitalouskone ja hoitaja.
Palstamamman negatiivista ylitulkintaa.
Tähän sopisi se rimpsu naisten "saavutuksista": 0 perustettua pörssiyhtiötä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vanhemmilla olisi ollut riitaa edeltävästi, ei toista vanhempaa silti nolata tai häntä kyseenalaisteta lapsen edessä. Mies vaihtoon.
Ei puolisoa vaihdeta kuin autonrenkaita. Omaasi voit yrittää vaihtaa, vaikka tuskin sinulla sellaista on, ainakaan kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopisi se rimpsu naisten "saavutuksista": 0 perustettua pörssiyhtiötä jne.
Harvan puoliso (mies) on perustanut pörssiyhtiötä, jos se on ainoa tie ylpeyteen puolisosta 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä aas ammattihuolestujat huolestum
Tuollaista se on. Tulkintoja ja tulkintoja pelkojen päälle, täysin sairaitakin, kuten että pieni lapsi kannattelee kodin tunneilmapiiriä.
Tälle linnulle on tyypillistä olla huolesta sekaisin, tehdä ylimitoitettuja ja pelokkaita tulkintoja, täristä silkasta kauhusta ja kokea sekä nähdä uhkaa kaikkialla. Huolestuessaan huolihaahka saa rääkymiskohtauksen, ja tiedottaa ympäristöään huolestaan, korostaen omaa vastuullisuuttaan.
Huolihaahka saalistaa toisten lajien pieniä poikasia, jotka ravitsevat huolihaahkaa onnistuneen saalistusretken päätteeksi kuukausista jopa useisiin vuosiin, aina 18 vuoteen asti. Huolihaahka tepastelee näiden poikasten kanssa toisten lajien edessä ja vaatii tästä näytöksestä äänekkäästi ravintoa, uhkauksia ja huoliaan kuin kirouksia langettaen. Toisinaan huolihaahkat tiimiytyvät ja muodostavat erilaisia ketjuja, missä pompottelevat saalitaan huolihaahkalta toiselle, ja jakavat saaliista saatavan hyödyn.
Huolihaahkan saaliiksi joutunut poikanen, heikko tai hyväuskoinen aikuinen ei yleensä koskaan pääse eroon huolihaahkoista, eikä pääse jatkamaan normaalia, lajityypillistä elämäänsä. Huolihaahkat kuuluvat korppikotkien sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvan puoliso (mies) on perustanut pörssiyhtiötä, jos se on ainoa tie ylpeyteen puolisosta 😌
No joo. Hyvä pointti. Yläpeukutin.
-Lainaamasi viestin kirjoittaja
Miksi ap et itse kysy mieheltäsi onko hän ylpeä sinusta ja miksi hän ei vastannut lapsen kysymykseen?
Toisaalta Oletko itse ap ylpeä miehestäsi? Ja kertonut sen hänelle?
Ihan varmasti kysyi. Miesvihaketju numero 223367
Mitä jos muuttaisi toimintaasi että sinusta voi olla ylpeä?
Kannattaisiko kysyä siltä mieheltäsi, eikä tulkita itse. Eikä varsinkaan kysyä täältä tulkintoja - täysin ventovierailta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö isän valehdella lapselle jos äidin toiminta on semmoista että siittä ei voi olla ylpeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman negatiivista ylitulkintaa.
Kertoo enempi hänen omasta huonosta itsetunnoltaan. Mutta saipa sen pois sydämeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelitkö itse yhtään miksi lapsi kysyy tuollaista?
Eikö olekin hienoa,miten tehdään johtopäätöksiä tietämättä asiasta sen enempää