Juhla Mokan pakettihinta 3-5 euroa vuonna 2015; nyt 8-9 euroa
Vaatimaton hinnan moninkertaistuminen yhdessä vuosikymmenessä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahvi on tikunnokassa, kaikki muukin on kallistunut ? Kahvinviljelyn olosuhteet vaikuttavat, aina kun sadon määrä pienenee, hinta nousee !
Miksi ei sitten laske ollenkaan hyvinä vuosina?
Kyllä laskee, mutta pakkausmateriaalit, kuljetukset ja palkat eivät laske joten matkusta itse sinne vain poimimaan ja tuo itse kotiin.
Ei laske, älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööö 4,95€ prismassa.
Onpas noussut😂
https://www.s-kaupat.fi/tuote/paulig-juhla-mokka-kahvi-suodatinjauhatus…
Ööööööö tarjous kuten hyvin tiedät.
Öö niin? Eikö silloin saa ottaa. Sehän on aika useinkin tarjouksessa. Välillä vielä costa Rica ja kultaKatriina ja muut niin ei sitä kahvia tarvi kalliilla ostaa koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööö 4,95€ prismassa.
Onpas noussut😂
https://www.s-kaupat.fi/tuote/paulig-juhla-mokka-kahvi-suodatinjauhatus…
Ööööööö tarjous kuten hyvin tiedät.
Öö niin? Eikö silloin saa ottaa. Sehän on aika useinkin tarjouksessa. Välillä vielä costa Rica ja kultaKatriina ja muut niin ei sitä kahvia tarvi kalliilla ostaa koskaan
Sitä sitten että valehtelet tahallasi. Tottakai sinä tiedät että keskustellaan normaalihinnasta eikä mistään yksittäisistä tarjoushinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo moista paskalitkua ?
Teet kahvin väärin, ei siihen vettä pöntöstä haeta
Kahvin hinta määräytyy pörssissä, eilen oli 4,65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahvi on tikunnokassa, kaikki muukin on kallistunut ? Kahvinviljelyn olosuhteet vaikuttavat, aina kun sadon määrä pienenee, hinta nousee !
Laskeepas. Hintojen lasku vaan ei ylitä uutiskynnystä yhtä herkästi kuin hintojen nousu. Tai sinä vain et lue niitä uutisia, joissa hintojen alenemisesta uutisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laskee, mutta pakkausmateriaalit, kuljetukset ja palkat eivät laske joten matkusta itse sinne vain poimimaan ja tuo itse kotiin.
Kyllä se kahvipavun hinta laskee ja nousee ihan koko ajan, miksi väität että valehtelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se laskee ja nousee satojen mukaan. 80-luvun puolessa välissä täytyi etsiä useammasta kaupasta, että löysi kahvipaketin alle 20 markan. Käännä se euroiksi ja länkytä vasta sen jälkeen.
Koko kansa itkee kahvin hintaa, yhyy, Juhla Mokka, tuo närästyksen aihettaja, maksaa kauheasti, yhyy, nyyh. Kahvia ei ole pakko juoda, jos siihen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin viikko sitten 2 pakettia hintaan 4,95 /kpl
Kuten myös ostin Alepa:sta samalla hinnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaan, mitä maksaisi joku korvaava tuote, ei kahvi vielä kallista ole niihin verrattuna.
Mikä se korvaava tuote sitten olisi?
Joku muu kofeiinipitoinen juoma. Minulla se olisi kaakao. Jollain muulla ehkä energiajuoma tai tee. (En tosin tiedä, mitä tee maksaa, kun en sitä voi juoda.)
Onneksi ei ole mitään kahvi riippuvaisuutta ja pärjään ihan ilman kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaan, mitä maksaisi joku korvaava tuote, ei kahvi vielä kallista ole niihin verrattuna.
Mikä se korvaava tuote sitten olisi?
Joku muu kofeiinipitoinen juoma. Minulla se olisi kaakao. Jollain muulla ehkä energiajuoma tai tee. (En tosin tiedä, mitä tee maksaa, kun en sitä voi juoda.)
Meinaatko, että energiajuoma tulisi muka halvemmaksi kuin kahvi? Siinä sitä kofeiinia kaipaavaa vedätetään kuusi - nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo moista paskalitkua ?
Suomen myydyin kahvimerkki kuten hyvin tiedät.
Toyota corollakin on ollut vuosikausia myydyimpiä uusia autoja suomessa mutta ei se silti mikään kummoinen auto ole.
Entä sitten?Ohjeen mukaan tehtynä 500g paketista riittää n. 71 kuppiin ja yhden kupin hinnaksi(olettaen paketti hinnaksi 9 euroa) tulee 12.6 senttiä. Kyllähän siitä hinnasta joutuu köyhäin taloon....tai sitten ei.
Sinä tiedät varsin hyvin ettei laske, miksi vänkäät typeryyksiä kun tiedät itsekin valehtelevasi?