Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä kuinka eräs mies kohteli minua

Vierailija
18.04.2025 |

Mulla on takana useita, pitkiäkin suhteita ja haastavia eroja joista olen päässyt elämässä eteenpäin mutta jostain syystä en meinaa päästä yli tästä viimeisestä, lyhyehköstä suhteesta. Se tulee ajatuksiini häiritsevästi enkä tiedä miksi.

Tapailin siis erästä miestä, joka oli aiemmin kaverini takavuosilta, silloin tällöin olimme törmäilleet. Sitten suhde muuttui seksuaaliseksi. Mies ei voinut tavata kovin usein, koska hänellä on lapsia jotka olivat paljon hänen luonaan. Emme loppujen lopuksi ennättäneet näkemään muutamien kuukausien aikana paljoa. Viestittelimme. Mies hävisi välillä pariksi viikoksi, ei oltu yhteydessä. Se oli hieman outoa,koska hän kuitenkin kertoi pitävänsä minusta ja haluavansa nähdä. Ehdotin näkemistä muutenkin kuin hänen luonaan, pyysin myös mm. kävelylle ja minun luokseni ym. Melkein aina vastaus oli tyyliin "joo, olispa kivaa mut nyt en pääse kun yks lapsista.. Blaa Blaa.. Vähä nyt harmittaa ku ois saumaa nähä.. Mä kyllä otan yhteyttä ja kyllä varmasti nähdään". Sit päätin etten enää laita ekaa viestiä vaan odotan et hän laittaa. Ei kuulunut mitään 3 kuukauteen.. Sit laitoin poikki, viestitse kun hänelle ei sopinut ehdottamani tapaaminen. En ymmärrä miten voi vaan hävitä. Olin ihan paskana kun mietin mitä tää on, miks pitää kohdella noin ja et mikä mussa on vikana. Olin niin vihainen, surullinen ja ihmeissäni. Edelleen siis nää asiat pyörii mielessä, ehkä siks kun ei puhuttu asioita halki. Tai jotain, auttakaa miten saan unohdettua ton, en halua enää et kyseinen henkilö vaikuttaa mun elämään, koska kohteli ala-arvoisesti ja oli k.. pää. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt jotain samantapaisia. Jälkikäteen ajatellen siinä on käynyt niin, että minä olin ihastuneempi osapuoli (minkä vuoksi oli niin vaikea päästä yli) ja vastapuoli oli siten nilkki, että puhui juttuja, jotka sitoo ihastuneen osapuolen tilanteeseen. Eli anto just sen verran ja riittävän usein siimaa, että mun ihastus pysyi yllä. Luulen, että sulla oli ihan sama juttu. Tuohon auttaa, kun ajattelee tota kuviota ja miten kaikki äijän käytös sopi siihen. Eli todellakin kyse juuri tuosta.

Tuo ei määrittele mitään. Esimerkiksi meidän tapauksessa mä olen kaikilla mittareilla parempi kuin kyseinen mies, mutta hänellä oli aivan jäätävä karisma ja oli kiinnostunut yhdestä mun harrastuksesta, josta miehet ei yleensä ole kiinnostuneita, niin ihastuin aivan valtavasti.

Aina, kun jonkun miehen touhu tuntuu jotenkin omituiselta, niin ei kannata kuunnella sanoja, vaan tekoja. 

Sanan parempi piti olla lainausmerkeissä, mutta unohdin, että ne ei täällä toimi. 

Vierailija
22/22 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri vaikeaa, ettei saanut käsitellä suhteen katkaisemista yhdessä ja jutella edes jotain. Jää hyväksikäytetty olo ja tunne, ettei ollutkaan ihmisenä mitään. Parempi vaan antaa itselleen anteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä