Mies sanoi teini-iässä fantasioineensa omasta opettajastaan 🙄
Siis itse oli jotain 15 v ja opettaja 25-30 v. En olisi halunnut kuulla 🤢
Kommentit (53)
Jaahas, ja mitä sitten? Pitääkö tänne tulla joka helevetin sanomiset jakamaan. Anna olla ja jatka elämää.
Mies on voinut kaunistella. Opettaja on saattanut olla vaikka 50. Tai mies :D
Minun ekaluokan sijaisopettajani oli vain 12 vuotta vanhempi ylioppilas. Lähti sen jälkeen opiskelemaan opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ja mitä sitten? Pitääkö tänne tulla joka helevetin sanomiset jakamaan. Anna olla ja jatka elämää.
Oliko pahaa mämmiä vai mikä kismittää?
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä anna olla ja jättää kommentoimatta joka aloitukseen?
Ja nyt sitten pysyy reidet ristissä, kun mies on tommonen sika!
Meidän rippipappi oli 23-vuotias simpsakka neitokainen 😍 Tuli saunomaankin meidän kanssa 🔥
Ap, taidat olla aika takakireä nainen, miten miehesi jaksaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää kireästä 🤪
Ap
Voi v.ttu , mikä sika ap:n mies oikein on. Fantasioi asioista. Ja tyhmäkin vielä, kun kertoo niistä.
Mitä me tästä taas opimme. Pidä turpasi kiinni, niin saat pillua kotona jatkossakin!
Minä muistan vieläkin kuinka 9. luokalla englannin tunnille tuli nuori ja kuuma sijaisope. Sillä oli tiukat farkut ja t-paita.
Jumalauta sitä persettä, kun se kääntyi kirjoittamaan jotain liitutaululle. Mahtaako nykyajan kouluissa edes olla liitutauluja?
Ja ne tissit, huh, huh.
Mietin vaan, että eivätkö naiset ymmärrä mitä saavat aikaan nuuorissa murroikäisissä pojissa vai tietävätkö sen oikein hyvin. Siinä tuli masturboitua sitä opettajaa ajatellen aika monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää kireästä 🤪
Ap
Etenkin siitä takakireästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan vieläkin kuinka 9. luokalla englannin tunnille tuli nuori ja kuuma sijaisope. Sillä oli tiukat farkut ja t-paita.
Jumalauta sitä persettä, kun se kääntyi kirjoittamaan jotain liitutaululle. Mahtaako nykyajan kouluissa edes olla liitutauluja?
Ja ne tissit, huh, huh.
Mietin vaan, että eivätkö naiset ymmärrä mitä saavat aikaan nuuorissa murroikäisissä pojissa vai tietävätkö sen oikein hyvin. Siinä tuli masturboitua sitä opettajaa ajatellen aika monta kertaa.
Kyllä ne tietää varsin hyvin. Ei se ole mitään muuta kuin naisten normaalista sadismista johtuvaa psykologista kiusaamista. Nehän WW II aikana keskitysleireiltä selvinneet on sanoneet, että naiset oli kaikista julmimpia ja sadistisimpia vartijoita. Mikä ei varmasti ole pätkääkään liioiteltua naiset tuntien.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne tissit, huh, huh.
Taidan tietää tämän, kun pääsin ysiltä sinä kesänä tapasin rannalla useasti ja sitten kerran kuumana kesäyönä nuolin hänen makealle maistuvaa posliini pillua ja nain takaapäin, jos sitä nyt naimiseksi voi kutsua, laukesin 30 sekunnissa niin kovaa, että en ole koskaan sen jälkeen kokenut sellaista.
Mulla oli niin upea hissanmaikka että wau. Mies oli pitkä ja lihaksikas ja aina vakosamettihousiiia, kuten silloin oli. Nuori oli ja niin komea mies.
oi joi!
Kun aikanaan opiskelin aineenopettajaksi, yksi miestä harjoittelijoista oli todella rintava nuori nainen. Kerran keväällä luokkaan paistoi aurinko ja hänelle tuli kuuma. Neuleen alla oli kireä toppi joka juuri ja juuri piti rinnat piilossa. Muistan miten yhtäkkiä ne luokan villeimmätkin (kasiluokan) pojat hiljenivät täysin ja katsoivat vaan kun tämä harjoittelija jatkoi jutteluaa siemenkasvien lisääntymisestä ja näytti videon siitä miten lehtopalsami sinkoaa siemeniä jopa metrien päähän.
Liekö muunlaisiakin siemeniä singonnut iltasella...
Vierailija kirjoitti:
Ja ne tissit, huh, huh.
Meillä oli ihan sievä joskin jo ehkä nelikymppinen uskonnonopettaja (sic!) joka tykkäsi kynähameessa istua opettajanpöydän reunalla. Varmasti oli monen runnkumateriaalina
Joko ap on päässyt asian yli vai meni koko pääsiäinen pilalle?
Jos sulla on nyt yhtään pelisilmää, niin leikit opettajaa mahdollisimman pikaisesti ja laitat miehesi jälki-istuntoon. Mutta epäilen, että tämä ei tule toteutumaan, koska mies on sika eikä ap:llä itsellään ole fantasioita.
😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻
Minä taas pidin vaippaikäisenä serkkuani komeana 🙈