Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraissa piipahtelu <3

Vierailija
18.04.2025 |

Laittakaapas mukavia ja onnistuneita kokemuksia ilman syllistämistä ja soimaamista ketjuun!

Itsellä ihan satoja hyviä kokemuksia, ei maksullisia. Ikinä ei mitään probsia eikä tauteja! Ikinä, koskaan ei lähelläkään ns jäädä kiinni (ihme voimafantasia että kaikki jäävät kiinni!!!).

Ja positiivisen kautta, ei käytetä negatiivisia termejä nyt tässä ketjussa!!! <3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa saa myös persettä <3

Vierailija
2/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa saa myös persettä <3

Ja yleensäkin saa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte hypätä vieraissa, kun kotona seksi on parasta A-laatua. Teillä ei näin voi olla.

Yrittäisit nyt provoilla hiukan laadukkaammin. Tuskin panet yhtään paremmin.

Vierailija
4/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskoa oon pannu nyt kolme vuotta. Saan aina pillua ja persettä samalla kertaa.

Kiva paljaalla laueta sisään.

Vierailija
5/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pannut poikamiehenä vieraissa käyviä naisia. Kerrankin työpäivän jälkeen ennen kotiin menoa oli treffit. Netissä (AS.) tutustuttiin ja heti suoraan asiaan. Kunnon jyystöa puoli tuntia ja sen jälkeen kotiin.  

Vierailija
6/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli oikein onnistunut reissu tänään: mutkaton ilta cruisingpaikassa ja todella hyvä suihinotto gloryholessa! :*

Pari hyvää erikoisolutta kotimatkalla ja nyt taas jaksaa pari päivää! 

Vierailija
7/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kotona on ihan parasta ainakin vaimon mielestä ja niin kaikki muutkin naiset sanoneet #storyofmylife juttu vaan siinä, että suurista puheista huolimatta se naisen mieli on kuin tuuliviiri eikä lopulta kiinnosta tehdä töitä suhteen eteen (itsehän teen kyllä kaikkea ja enemmänkin + metatyöt, olenko sitten liian kiltti...).

Noo itsellä ovi rakosellaan ja katselen muitakin vähän sillä silmällä, kyllä tämä kotoseksi rakstuneena on toki AAA, mutta se määrä kun vaan ei mitenkään riitä ja se B kompensoi ihan ok! 

Vierailija
8/21 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit mällykkeet?

Vierailija
9/21 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin grinderissä nuoremman kollegan, joka seurustelee yhden samassa duunissa olevan naisen kaa: olispa mukavaa puuhailla hänen kanssaan työpäivän lomassa...:)

Vierailija
10/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mulla taas seksipäivä! Tosi voimaannuttavaa, kun päätän itse milloin se on, enkä odottele vaimon oikkuja. 

Nyt on parit treffit sovittu tälle viikolle ja illalla menen cruisailemaan. ;)

Vierailija
11/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vieraissa käyntiä kokeiltua. Luulen että mulle siitä tulisi vain paha mieli.

M55

Vierailija
12/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut vieraissa käyntiä kokeiltua. Luulen että mulle siitä tulisi vain paha mieli.

M55

Hetkellisesti voi tulla, mutta se menee ohitse ja siihen tottuu. Kyllä se jännitys ja nautinto voittaa pienen mielipahan ihan mennen tullen!

Vierailija
13/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Hetkellisesti voi tulla, mutta se menee ohitse ja siihen tottuu. Kyllä se jännitys ja nautinto voittaa pienen mielipahan ihan mennen tullen!

Taidan tuntea itseni riittävän hyvin ettei tarvitse kokeilla. Eikä kyllä ole tullut ketään sellaista vastaankaan että olisi tehnyt mielikään.

Vierailija
14/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä avioliitossa menin vieraisiin vikoina vuosina ennen eroa ja mulle se ei ollu hyvä konsepti. Tuli just paha mieli mutta kukin toki tyylillään. Kannattaa miettii silti kun tätä harkitsee (vaikka tätä ketjua lukiessa) etukäteen vähän että mikä se oma fiilis on. Sen kummenpaa syyllistämättä mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa.

N47

Vierailija
15/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa piipahtelevat naiset oli parhautta sinkkuna ja baarista useiden kanssa tuli lähdettyä jatkoille. Nyt varattuna ei ole mitään kiinnostusta vieraisiin

Vierailija
16/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso luuli ettei koskaan jää kiinni. Selityksiä vaan oli lopuksi liikaa ja ne valheet paljasti kaikki aikaisemmat pettämiset. 

Vierailija
17/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen rouvien lemmenluolassa piipahtelu ihan paljaana on parasta poikamiehelle. Sadonkorjuu jää aviomiehelle. 

Vierailija
18/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää pahat mielet sin muut on seurausta myrkyllisistä roolimalleista: koko "pettämisen" konseptihan on vain opetettu asia, kuten vaikkapa se, ettei nainen voisi olla johtaja tai naiset eivät osaa ajaa autoa!

Oletukseen, että ihmiset ovat omaisuutta kuten lammas tai mopo. <3

Vierailija
19/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sitten vaimoni lähti lomareissulle lasten kanssa,tuttava rouva tiesi sen,ja eräänä aamuna hän tuli ovesta sisään,ja siinä seisoessani aluhoususillaan,hän meni kontalleen eteeni veti housuni alas,ja otti kaluni suuhunsa.Kiirettä pitämättä hän antoi elämäni ihanimman suihinoton loppuun asti,sanoi heippa,ja lähti.asiasta ei ole puhunut kukaan kellekkään.Väitän ettei kukaan täysijärkinen mies olisi kieltätynyt moisesta,eikä asia ole painanut mieltäni,enkä koe pettäneeni ketään.

Vierailija
20/21 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta sitten vaimoni lähti lomareissulle lasten kanssa,tuttava rouva tiesi sen,ja eräänä aamuna hän tuli ovesta sisään,ja siinä seisoessani aluhoususillaan,hän meni kontalleen eteeni veti housuni alas,ja otti kaluni suuhunsa.Kiirettä pitämättä hän antoi elämäni ihanimman suihinoton loppuun asti,sanoi heippa,ja lähti.asiasta ei ole puhunut kukaan kellekkään.Väitän ettei kukaan täysijärkinen mies olisi kieltätynyt moisesta,eikä asia ole painanut mieltäni,enkä koe pettäneeni ketään.   Olet täysin oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan