Mies joka ei pysty ottamaan tilanteita haltuun ja vain myötäilee kumppaniaan
Miksi tämä on niin epäviehättävää naisten mielestä?
Kommentit (5)
Siksi koska tuollainen on vastuun välttelyä ja epäreilua toista kohtaan. Kaverini mies oli tällainen vässykkä ja eroonhan se päätyi.
Oli kyseessä pankkilainan kilpailuttaminen, lomanvietto, kauppaostokset tai lapsen kasvattaminen, miehen mielipide oli "Ihan sama mulle, päätä sinä mitä tehdään". Kuka jaksaa olla se puoliso, joka päättää aina ja kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tuollainen on vastuun välttelyä ja epäreilua toista kohtaan. Kaverini mies oli tällainen vässykkä ja eroonhan se päätyi.
Oli kyseessä pankkilainan kilpailuttaminen, lomanvietto, kauppaostokset tai lapsen kasvattaminen, miehen mielipide oli "Ihan sama mulle, päätä sinä mitä tehdään". Kuka jaksaa olla se puoliso, joka päättää aina ja kaikesta?
Vielä päätösväsymystäkin pahempaa on se, että nämä miehet AINA myötäilevät kyllä silloin kun se päätös pitäisi tehdä, mutta yhtä lailla AINA kritisoivat sitä kyllä heti jälkeenpäin, kun ruokana onkin jotain kasvista, vaikka hän olisi halunnut kalaa tai kalaa kun hän olisi halunnut kasvista, ja mun hänen äitiään mennä tapaamaan konsertin jälkeen vaikka hän olisi halunnut mennä ennen. Sitä halua ei vaan VOI sanoa ääneen silloin kun se voitaisiin huomioida.
Siksi koska en halua aikuista lasta huollettavaksi.
Koska aikuinen nainen kaipaa vierelleen miestä joka on ihan oikeasti mies omine mielipiteineen ja näkemyksineen jotka uskaltaa rohkeasti tuoda julki eikä mitään aikuista lasta myötäilemään ja välttelemään kaikkea aikuisuuteen ja aikuiseen parisuhteeseen liittyvää.
Naiset tykkää vääntää ja riidellä samassa tahdissa kiertonsa kanssa.
Stabiili ja rauhallinen suhde jossa jokainen päivä on tunnetilaltaan samanlainen on näille kauhistus.