Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö 10 kk vanhan lapsen

Vierailija
16.03.2007 |

kotiin isän kanssa neljäksi päiväksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee olonsa vähän avuttomaksi noin pienten kanssa, mutta esim. jo 2-3-vuotiaiden kanssa on ihan ässä.

Vierailija
2/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voisin jättääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans 10 kk ikänen vauva, ja vierastus ohi, ja isin kanssa touhuavat ihanasti, mutta mulle itelleni tulis liian kova ikävä neljässä päivässä, mulle riittää että olen päivän kaupungilla ja sitten on jo ihana tulla kotiin. isommat, 3- ja 4-vuotiaat jättäsin ilomielin neljäksi päiväksi, en pidemmäksi. Musta se sääntö pätee hyvin että yksi yö per lapsen ikävuosi.

Vierailija
4/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun mies ei hoida lastaan juuri ollenkaan tai siis joskus hoitaa kun käsken mutta ei omattoimisesti tee muuta kun makaa sohvalla.

Vierailija
5/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kun äidit omivat vauvan,surullista :( T. 5 lapsen äiti

Vierailija
6/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä hoitaa mielellään isompia lapsia, vauvoja ei oma-aloitteisesti. Kokee ettei hallitse, minkä teet.

Vierailija
7/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paitsi kun äidit omivat vauvan,surullista :( T. 5 lapsen äiti

Tosi surullista on juu että joku ajatelee vauvaakin. Sure sä vaan sitä isää.

Vierailija
8/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikeeta olla erossa 2½-vuotiaasta 2 yötä, kun tyttö oli isänsä kanssa mummolassa ja minä kotona/töissä.

Eikä se ole lapsen omimista, jos ei halua olla hänestä yötä erossa. Minä ainakin olen antanut miehen osallistua lapsen hoitoon niin paljon kuin haluaa. Edes vaipanvaihtoon en ole puuttunut, kun se miehelle opetettiin jo sairaalassa ihan kädestä pitäen. Mies vaan ei halua osallistua lapsen hoitoon niin paljon kuin minä. Mies ei esim. juuri koskaan leiki lapsen kanssa vaan antaa lapsen leikkiä yksinään ja on ite tietokoneella tai kattoo telkkaria. Ja jos lapsi pyytää isää leikkimään, niin isä vaan vastaa että ei nyt.

Vierailija
9/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska lapsi ei fyysisesti pärjäisi neljää päivää ilman rintojani, niin enpä ole tosissani tuollaista vaihtoehtoa voinut edes miettiä. Siksi se tuntuukin minulle hyvin vieraalta, ja jos lapsi nyt yhtäkkiä repäistäisiin minusta irti pullomaidolle neljäksi päiväksi, niin eiköhän se lapsellekin olisi aikamoinen järkytys.

Eli en pystyisi olemaan lapsestani erossa neljää päivää. Tuskin se kuitenkaan tekee minusta huonoa äitiä.

Vierailija
10/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sitä tulisi varmasti kova ikävä, mutta kyllä me kaikki äidit siitä hengissä selvittäisiin.

Vierailija
11/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulisi niin kaamea ikävä pientä tyttöäni...

kuudeksi tunniksi voin jättää huoletta. Mutta, että neljäksi päiväksi, en todellakaan. Asia ei kyllä johdu siitä, etten luottaisi mieheen. Vaan mullao lisi niin kaamea ikävä pientä

Vierailija
12/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten isä pärjäisi vauvan kanssa ihan hyvin, mutta imettää ei voi. Mutta ei meillä isäkään ole noin pitkää aikaa vauvasta erossa! 2 yötä on ollut (oltiin mummolassa) ja kova ikävä oli isällä vauvaa.

Vierailija
13/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietysti sitä tulisi varmasti kova ikävä, mutta kyllä me kaikki äidit siitä hengissä selvittäisiin.

Vierailija
14/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy,voinko jättää vauvan äidin kans kahden ku menen töihin...

Vierailija
15/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen hyvä äiti!!Hehheeeeee!!!

Vierailija
16/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaa lasten hankkiminen myöhemmäksi jos ei voi mies hoitaa yhtähyvin tai jopa paremmin. Rinnat ei riitä syyksi että olisi " parempi" .

Vierailija
17/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun isin kanssa kotona, ei siinä varmaan mitään ongelmaa ole. Itse en kyllä olisi pystynyt. Mikään ei olisi saanut mua eroon muksusta tuossa vaiheessa neljäksi päiväksi =).

Vierailija
18/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaikki päivät kotona 9kk tytön kans ku vaimo töis. Onko miehes laiska vai avuton. älä tee sen kans lisää lapsia jos ei pysty tätäkää hoitaa.

Vierailija
19/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mikään saisi eroon vauvasta, jestas sentään. piti juuri olla isoveljen kanssa (2v) neljä päivää sairaalassa ja isä pärjäsi hyvin 9kk kanssa.

Vierailija
20/20 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ei lapsi-isäsuhde ollut vielä tuossa vaiheessa kovin läheinen. Nyt ikää kaksi kertaa tuo, ja aivan eri juttu. Nyt pystyisin jättämään jotenkin, mutta kauha ikävä tulisi minulle. Joten nykyään ajattelisin vain sitä pystynkö MINÄ olemaa niin kauan erossa lapsestani.