Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku analysoida tämän mieltäni vaivanneen asian.. liittyy psykologiaan?

Vierailija
18.04.2025 |

Kuulostaa varmaan tyhmältä mutta olkoon..

Asia on vaivannut minua silloin tällöin jo vuosien ajan. En tietenkään tätä joka päivä mieti mutta joskus tulee mieleen.

Olin joku parikymppinen kun löysin eräältä kuvasivustolta entisen koulukaverini ala-asteajoilta. Hän on tyttö ja minä myös. Päätin sitten rohkaistua ja kirjoittaa julkisen kommentin hänen profiiliinsa jossa mainitsin että oltiin samassa koulussa ala-asteella, mitäs kuuluu. No hän vastasi mukavasti  mutta oudointa oli hänen poikaystävänsä reaktio. Hänen poikaystävänsä naureskeli viestini alle "oltiin samalla ala-asteella =D=D" eli hänestä kommenttini oli tosi huvittava ja niinkin merkityksellinen, että piti ihan julkisesti nauraa sille? Siis minulle tuli tuosta mieleen mustasukkaisuus, mutta minä olen naispuolinen! Ymmärtäisin paremmin jos olisin ollut miespuolinen, hän olisi voinut kokea minut uhkana ja siksi reagoinut noin.

Eli.. mitä tuollainen voi tarkoittaa? Olin aivan hämmentynyt. Minä kävin laittamassa kivan kommentin tytölle ja sain tuollaisen reaktion hänen poikaystävältään.

Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroi tietenkin sille, että olet jäänyt jonnekin ala+asteaikoihin.

Vierailija
2/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on tyhmä? En oikein osaa muuta tuosta lukea. Tai hänestä on tyhmää miettiä menneitä, etenkään lapsuutta, koska ei itse tahdo muistella, koska ei ollut kiva lapsuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa parikymppisistä on vielä hyvin lapsellisia ja höhöttävät asioille kuin 13-vuotiaat. Itselläni opiskelijoina myös parikymppisiä, ja skaala heissä on aika laaja, asioihin hyvin aikuismaisesti suhtautuvista sellaisiin yläastetasoisiin "öhöhö" -teineihin. 

Vierailija
4/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aina miettiä et on itse tehnyt jotain väärää, on sekin mahdollisuus että muut ihmiset käyttäytyvät järjettömästi. 

Vierailija
5/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on kateellinen yhteisestä menneisyydestänne. Selvästi hänellä on jokin käytöshäiriö, mikä ei lupaa hyvää tyttöystävälleen.

Vierailija
6/6 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva poikaystävä, ISO PUNAINEN LIPPU; JUOKSE TYTTÖYSTÄVÄ JA LUJAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi