Kuinka vanhaksi pojalla voi olla vaaleanpunainen huone?
Olemme muuttaneet, ja lapsen 1 v. huone on vaaleanpunasävyinen. Todella siisti ja kaunis, joten ei millään raaskisi ruveta nyt remontoimaan. Koska lapset alkavat tajuta sisustuksen päälle? Mitään ylimääräistä rahaa, aikaa tai energiaakaan ei juuri nyt ole!!
Kommentit (11)
ihan rauhassa odottelet sitä kun poikasi sanoo että nyt riittää. Sitä paitsi voihan vaikka harmaa-valkoisella sisustuksella sitä ' maskuliinistää' . Jos se nyt edes on tarpeen.
kaikki...
2,5 - 3-vuotiailla se kausi ehkä sitten alkaa? Mutta en tiedä onko pojilla sitten tärkeää että ei ole vaaleanpunaista, vasta luin että pastellivärit sopii kummillekin, ehkä sitten vaaleansinistä? En tiedä mistä pojat tykkää. Meidän 1v on mieltynyt vaaleanvihreään, muuta en tiedä.
Anna ap olla kunnes poika itse haluaa muuta.
Ainakin vuoden, pari huone saa nyt näyttää tuolta. Se todennäköisesti kuluukin sen verran, että joka tapauksessa alkaa kaivata remonttia.
Ap
Vielä ei ole poika 1v protestoinut. ;)
Ei jakseta rempata, värit on edellisen asukkaan jäljiltä.
Muutetaan ennen pois isompaan jossa molemmat saa omat huoneet.
tuttojen vareja (meillä ei ole ääkkösiä!). Johtuu tosin siitä, että neljä vuotta vanhempi isosisko on ainakin ollut kovin vaaleanpunainen, nyt tosin kiinnostunut sinisestä, turkoosista ja ruskeasta.
Oon koittanut tolle kolmeveelle kertoa, että pojillakin voi olla punaista, hänelläkin on itse asiassa vaatteissakin paljon punaista yms, mutta eipä juuri vaaleanpunaista.
Ja toisaalta, miehekäs mies voi hyvinkin pukeutua esim vaalpun paitaan.
Meillä lasten huoneissa on limenvihreää, valkoista ja vaaleaa turkoosia. Mitään autokuvioverhoja ei pojallakaan ole eikä tule (poika 1 v), mutta silti huone on pojalle sopiva eikä mikään vaaleanpunainen prinsessaunelma.
Jos se on pienempi makkari, niin annan ilmaisen vihjeen: pienempi makkari vanhemmille, isompi lapselle, sillä lapsen lelut, tavarat ja leikit vaatii paljon enemmän tilaa kuin vanhempien nukkuminen.
...kaavoihinsa kangistunut. Nykyään isommillakin pojilla on vaaleanpunaista, sehän on ihan muotia. Tee huoneeseen muuten poikamainen sisustus, niin sehän näyttää trendikkäältä! Mun 10-vuotias poika halus Thaimaassa EHDOTTOMASTI vaaleanpunaisen t-paidan, hämmästelin kyllä kun ennen se on ollut totaalisen kielletty väri. Ja makeennäköinenhän se oli ruskettunutta ihoa vasten. Siellä muuten KAIKILLA tuonikäisillä ja vanhemmillakin oli vaaleanpunaista ja pinkkiä....
huoneessa, jossa on keijuboordi!! Eivät ole koskaan maininneet seinistä mitään. Heillä on varmaan elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin makuuhuoneen seinän väri! On varmaan vanhemmista kiinni, mihin muottiin pitää lapset jo pieninä tunkea!!!!
Ihan varppina tulee hirrrrveet traumat, agggghhhh!!!!! Tai mikä pahempaa, siitä voi tulla homoseksuelli!!!
Ei kun oikeesti, sit kun rupee oleen siinä iässä, että kaverit tajuaa ja saattais alkaa kiusaan. Kai nyt pari vuotta menee ennen kuin ne yhdistää v-punasen ja tyttöyden. Surullista sinänsä.