Petin miestä taas eilen. Hän ei epäile mitään ja kaikki on hyvin.
Mut joo, tämä elämä on niin lyhyt pyörähdys täällä maapallon päällä. Mä en halua tuhlata sitä. Musta tuntuu, että koko ajan aika valuu kuin sormien välistä hiekkana läpi. Tuntuu, että vitsi, kun olisi enemmän vuorokaudessa tunteja. Että saisi tehdä ja nähdä enemmän. Jaa jos ihan suoraan sanotaan, niin avioliittohan on vaan kahden ihmisen välinen taloudellinen sopimus. Mä oon ihan samanlainen koheltaja kuin aiemminkin. Vaimo-leimalla tai ilman, näillä mennään.
Kommentit (29)
Eroa jos muiden kanssa haluat säätää.
Ja miehesi petti sinua kanssani eilen.
Vierailija kirjoitti:
Tänne täytyy tulla tiedottamaan?
Halusin vaan kertoa jollekkin
Vierailija kirjoitti:
Ja miehesi petti sinua kanssani eilen.
Joo ei. Hän rakastaa minua.
Luettuani ap kirjoituksen olin hetken sitä mieltä, että v***u mikä akka. Mutta asian voi ajatella myös samoin kuin ap. Meillä on vain rajallinen aika jota ei kannata heittää hukkaan, vaan kokea sen rajallisen ajan puitteissa kaikenlaisia uusia kokemuksia.
No se on sit hyvä. Onko miehesi rikas ja sen takia oot kimpassa?
Maksaa sun menot ja kulut. Sä sit hoidat asiat kuittaamalla nämä asiat pomppimalla vieraissa?
On yhteinen asuntolaina ja lapset.
Mut ei se mitää jos on pari rakastajaa. Voisit pyytää heidät asumaan luoksesi. Ja miehesi myös varmaan innostuu. Sit voit sallia myöz miehelle rakastajan. Joka muuttaa teille myös. Eikö olis ihana idea. 🤣
.
Tuo oli Janni Hussin sanomaa, eli ap provoilee.
Ette sitten huomanneet mistä aloitus oli lainattu. Pidän siitä että se jota lainattiin rikkoo perinteisiä naiskäsityksiä tyylin säilyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Luettuani ap kirjoituksen olin hetken sitä mieltä, että v***u mikä akka. Mutta asian voi ajatella myös samoin kuin ap. Meillä on vain rajallinen aika jota ei kannata heittää hukkaan, vaan kokea sen rajallisen ajan puitteissa kaikenlaisia uusia kokemuksia.
Eihän kukaan niitä kokemuksia estä? Mutta on aika kusipäistä samaan aikaan "varata" itselleen monogamiaa toivova kumppani. On niitä avoimen suhteen kannattajiakin olemassa, ja toki sinkkuuskin on tällaisille ihan hyvä vaihtoehto.
Sanoi Janni H, joka ei puhunut pettämisestä mitään. Vaan joka joutuu vielä 2025 selittämään, että nainen voi esim matkustella yksin, vaikka on naimisissa!
Onko sulla oikeasti kaikki hyvin kun sisimpääsi tarkastelet?
Vierailija kirjoitti:
Sanoi Janni H, joka ei puhunut pettämisestä mitään. Vaan joka joutuu vielä 2025 selittämään, että nainen voi esim matkustella yksin, vaikka on naimisissa!
Joku suuttui, kun provo paljastui😀
Hyvin sanottu