Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MARRASMURUT PE-SU**

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ennenkuin vajotaan kauhean alas!

Me muutettiin eilen vaunut jo rattaiksi! Kun ei tahtonut unista siellä enää tulla mitään. On sillai puoli-istuvassa asennossa ja mitä eilen käytiin vähän kierroksella, niin poika istu ihan hiljaa ja katteli maisemia! :)

Tänään ollaan lähdössä kylästeleen mun vanhempien luo.

Mut nyt ei pysty eikä jaksa enempää, kun poika sylissä!

joelaa ja Niklas, joka muuten nukahti eilen taas yöunille jo 19.30! Heräili kyllä ties kuinka monta kertaa yön aikana..

Vierailija
22/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään pian äänestämään,enkä ole vielä lopullisesti päättänyt kuka olis paras vaihtoehto.

Isommat 2 lasta menee vaarilleen ja 2 nuorempaa otetaan mukaan...

Anoppi ei lasten kanssa voinut olla,koska on äänten laskijana ja äänestys seuraajana.

Mutta eipä tässä muuta nyt ehdi kirjoitella kun pitää tosiaan pian lähteä sinne äänestämään...

Mutta palailen jossain vaiheessa.

toivoovauvaa ja koko lössi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLÄ NUKKUU UKOT VIELÄ, ELI ISOIN IHAN SÄNGYSSÄ YÖUNILLA VIELÄ JA PIENIN SITTERISSÄ EKOILLA PÄIKKÄREILLÄ.

Nukkui muuten pikkumies ensimmäistä kertaa koko yön omassa sängyssään. Imetin laidan yli kolmen tunnin välein = ). Tuntui ehkä nukkuvan hieman paremmin noin kuin perhepedissä. Kuuden jälkeen kyllä ähisteli sitten seitsemään. Noustiin kasilta.

Esikoinen on iskällään ja keskimmäinen mummolassa yötä. Olin muutes eilen Maija Vilkkumaan konsertissa ja ihan hyvä oli!

Tiitiäiselle voimia ja tsempitykset! Yritän ehtiä laitamaan sulle meiliä joku päivä...

Pirre ja poppoo

Vierailija
24/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan epistä.. Ukko on taas tissitellyt koko yön (tai sille se tuntuu) ja nyt kun on saanut meidän hätisteltyä ylös sängystä, nukkuu sikeästi isossa parisängyssä!! Otan edelleen vauvan ekalta syötöltä viereen ja siihen hän sitten jää aamuun saakka. Empä tiedä, nukkuisiko paremmin jos jaksaisin nostaa syönnin jälkeen omaan sänkyyn, mutta kun nukahdan itse ennen kuin vauva on syönyt...

Ja äänestämään pitäisi lähteä, mutta ehdokas yhä hukassa. Minulla on periaate että äänestää täytyy. Se on kuitenkin yksi tapa vaikuttaa, vaikka tuntuu ettei sillä ole juurikaan merkitystä ketä äänestää. Toisaalta jos kaikki ajattelevat ettei sillä ole väliä ja jättävät äänestämättä, niin SITTEN sillä ei todellakaan ole merkitystä.

Effica, mikäkin olen menossa Vilkkumaan konserttiin tyttökavereiden kanssa. Ensimäinen ilta yksin ulkona. Toivottavasti tulee hauskaa ja toivottavasti kotona pärjäävät korvikkeella. Maitoa kun en enää ole saanut tiristettyä pakkaseen. Innolla odotan :).

Hoitopöydästä.. Meilläkin on ihan perinteinen hoitopöytä, mutta se kyllä toimii vain vaatteiden säilytyspaikkana. Vauva hoidetaan kodinhoitohuoneen pöydällä. Oikeastaan pöydän voisi laittaa kiertoon, mutta missäs niitä vaatteita sitten säilöttäisiin...

NYT PUUTARHA-ASIAA!! Asiantuntijat hoi!

Kevättä ja kesää varten pitäisi alkaa valmistautumaan. Haluaisin perustaa ison kukkapenkin ja pienen kasvimaan, mutta aikaisempaa kokemusta ei ole. Täytyisi ainakin raivata vanhat pusikot kukkapenkin paikalta pois ja kääntää maata. Haluaisin istuttaa perennapenkin ja ajatuksena istuttaa helposti leviäviä perennoita joilla saisi peitettyä pienen rinteen. Onko koko (suht iso) alue käännettävä, vai voisinko vain kaivaa kasveille istutuskuopat ja laittaa kuoppiin uutta multaa ja lannoitetta? Ja mitkä olisivat hyviä perennoita tällaiseen tarkoitukseen? Tavoitteena " mummolan kukkapenkki" , värikkäitä kukkivia kasveja..

Vierailija
25/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kasvimaa puuhailua,kukkia en ole istuttanut kertaakaan,joten siihen en osaa vastata.

Mutta tuo kasvimaa puoli kiinnostaa hirveesti.

Olenkin nyt tälle vuodelle laittamassa nämä joka vuotiset peruna,porkkana,retiisi ja herne istutukset sekä kokeilen joka vuosi jotain uutta,viime vuonna kokeiltiin maissia joka onnistui niinkin hyvin että saatiin maissin tähkiä.

Tänä vuonna kokeilen vesimelonia,koska entinen naapurimme oli saanut ne kukkimaan,mutta liian myöhään joten kukat paleltui,toinen jota laitan on paprika.

Olis kiva kuulla mitä muut meinaa jossain vaiheessa istutella ja kasvatella.

Mutta nyt taas pitää mennä...

toivoovauvaa...

Vierailija
26/26 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpeukaloiden sormia alkaa syyhytä : ) Minä olen nuoruudessani käynyt puutarhakoulun (puutarhurin tutkinto vuodelta -93 ) Tosin sitä työtä en kovinkaan paljon ole tehnyt, lähinnä omaa pientä pihaani ym. Myöhemmin olen kouluttautunut ihan toiselle alalle jossa työskentelen.

Perennapenkin perustamiseksi suosittelen kyllä kääntämään ja parantamaan koko ryhmän kokoiseksi suunnitellun alueen. Maan parannus tapahtuu tuomalla sinne uutta multaa sekä lannoittamalla sekä kalkitsemalla maa. Pienetkin perennat tarvisevat kasvualustakseen multaa noin 20 cm ja keskikokoiset jo n. 30-40 cm. Lajivalikoima onkin sitten hurja, kannattaa valita eriaikaan kukkivia (koko kesän kestävä kukkaloisto) sekä eri korkuisia kasveja (korkeammat keskelle ja matalammat reunoille)paljon löytyy myös ns. maanpeiteperennoja, kannattaa pyytää joku kuvasto mistä valita sopivia kasveja myös myymälöissä varmaan mielellään neuvovat. Muista myös istutusvälit niin ettet istuta liian tiheään. Työniloa : )

Pikkuhiljaa laitettava tämä pikkuinen toisille unilleen ja lähdettävä äänestämään, löysin oman ehdokaani terveydenhuollon vaalikoneella.