Miksi sängynpäädyt on niin
Kalliita?
Googletellut sängynpäätyjä ja olipa kauppa mikä tahansa niin satoja euroja on yleensä hintaa.
Millainen sängynpääty teillä on parivuoteessa?
Kommentit (14)
Pari vanerilevyä rautakaupasta ja tuunaamaan.
Meillä on ihan sängynrunko, ei pelkkä pääty. Juvin Eleonoora.
Routalevyä 2m2 ja siihen Vallilan kangas pingotettuna ja niitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtäkkiä on mennytkin se pari sataa euroa :)
Samaa mieltä, kalliita ovat. Meillä sekä kotona että mökillä puiset käytettynä ostetut päädyt. Kotona pääty on ruuvattu kiinni seinään, mökillä se on malliltaan sellainen että se seisoo vapaasti omilla jaloillaan. Teinin huoneessa on styroxista ja pörröisestä torkkupeitosta itse askarreltu pääty. 
Päädyt kyllä tienaa hintansa koska ne suojaavat sängyn takana olevaa seinää. 
Kun on pelkkiä peukaloita vaikka olisikin intoa itse väsätä niin ei oikein nappaa se tekeminen itse. Lisäksi puoliso on aivan evvk-linjalla eikä ole kummoisia niittausvehkeitä eikä muitakaan "jokamiehen/naisen" sisustus/remppalaitteita.
Ap
Pellavakankaalla päällystetty nappisängynpääty. Täsypuurunko sisällä.
Vievät tilaa sen 20-30 cm mikä tarvittaisiin toiseen päähän kulkemiseen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun on pelkkiä peukaloita vaikka olisikin intoa itse väsätä niin ei oikein nappaa se tekeminen itse. Lisäksi puoliso on aivan evvk-linjalla eikä ole kummoisia niittausvehkeitä eikä muitakaan "jokamiehen/naisen" sisustus/remppalaitteita.
Ap
Selaa toria tai facen kauppapaikkoja. Huutokaupat ja vanhaintavaraliikkeet kannattaa myös tsekata varsinkin jos vanhempi tyyli on mieleen. Monesti näkee esim vanhojen rauta- tai puusänkyjen pelkkiä päätyjä käytettävän runkopatjojen sängynpäätyinä, näitä löytää just em. paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtäkkiä on mennytkin se pari sataa euroa :)
Mieheltä jää noita levyjä töistä yli, eikä ne nyt maksa kuin n.7€/levy. Ylimääräisiä verhokankaita on myös ennestään kotona turhaan nurkissa pyörinyt.
Eipä ole koskaan koettu tarpeelliseksi koko päätyjä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan koettu tarpeelliseksi koko päätyjä.
Millä muulla saisi pehmeyttä ja erottavuutta sängyn ja kolkon seinän väliin?
Brimnes. Niitä myydään torissa parilla kympillä.