Seiska: Sofia Virran Vihreät voittovat kunnallisvaalit valheilla
Kommentit (48)
Avioliitto on taloudellinen liitto joten tuo vihreä nainen hyötyy myös taloudellisesti siitä että ukko laittoi metsät lihoiksi.
Yllätyin, että Sofia Virta oli vaalikoneessa oikeistolainen, siis kokoomuksen kyljessä.
Taitaa olla sitä tavallista vihreetä, joka lentää n. 32x vuodessa. Asuu jättiasunnossa ja ajaa citymaasturilla. Lapset painotetulla luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Persut tas tämänkin kirjoituksen takana,,KUN EIVÄT PÄRJÄNEEN EIVÄTKÄ TULE ENÄÄ KOSKAAN HALLITUKSEEN VAAN JOUTAVAT VENÄJÄLLE LISÄÄÄ VÄLHEITA OPPIMAAN...
ps,siellä persujen valheet uppoavat Venäjän kansaan.
Perusja otti ihan älyttömästi päästä kun hävisivät vireille .. olen vahingoniloinen. Nauretaan yhdessä. 🤪😂🤣😅🤪🤪🤪😂😂😂😂
Onkohan maat jo vuokrattu jollekin tuulikoneyrittäjälle? Hörkähdys voisi vähän penkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään virheät...taattua mt porukkaa,en minä mutku muut
Tässä taas nähdään persut....taattua mt porukkaa vitut.taa kun hävisivät vireillekkin. Ouuu jeee 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Media on kyllä mätä jos ei tätä asiaa selvitä.
Onko Seiska todellakin ainoa joka on kertonut tästä?
Metsähän ei ole Sofian oma, joten nostan esiin mahdollisuuden, että on vain toistanut puolison hänelle kertomaa tietoa. Jos olisi näin, niin varmaan on kotona tiukkoja puheita ja julkisuudessa kireitä ilmeitä. Tai sitten vaan valehteli itse.
-eks-vihreä. Valitettavasti ei taida tuosta joukosta enää tulla järkevää puoluetta