Kannattaako tämä potentiaalinen kumppani unohtaa?
Olen siis tavannut muutaman kerran, tyyppi on ihan mukava ja "paperilla hyvä". Emme ole pussaileet, mutta mitä pikkasen tulee nenääni hänen ominaishajua, niin minun nenääni se ei ole vaan mielyttävä.
Kommentit (9)
Hajut voi johtua myös asunnosta, kesämökistä tai pesukoneesta yms.
t.toinen jota nenä vie
Vierailija kirjoitti:
t.toinen jota nenä vie
Minä en kyllä ole ihan varma etteikö se "haju" tule hänen hengityksestään. Pitää nyt vielä täsmentää että haju ei ole paha vaan enemmänkin minulle epäsopiva.
Mietin että pitäisikö vielä läheisempään kontaktiin hakeutua hänen kanssaan, että haistaisi kunnolla. Ollaan kyllä halattukin mutta olen unohtanut nuuhkaista.
ap
Kaupassa meni ohi joku mies, joka tuoksui puoleensavetävältä. Ei siis ollut mikään teollinen tuoksu, vaan joku muu. Feromonit? Muistan, miten nuoruuden poikaystävällä oli ominaistuoksu, josta en pitänyt. Ei meistä sitten mitään tullutkaan. Ehkä tässä on jotain perää. Vauvakin tunnistaa oman äitinsä muiden joukosta tuoksun perusteella, tutkimukset väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.toinen jota nenä vieMinä en kyllä ole ihan varma etteikö se "haju" tule hänen hengityksestään. Pitää nyt vielä täsmentää että haju ei ole paha vaan enemmänkin minulle epäsopiva.
Mietin että pitäisikö vielä läheisempään kontaktiin hakeutua hänen kanssaan, että haistaisi kunnolla. Ollaan kyllä halattukin mutta olen unohtanut nuuhkaista.
ap
Passitat deitin hammaskiven poistoon ;)
Ei mikään haisuli ole potentiaalinen kumppani.
Jos ei ole aivan varma sopivuudesta niin pois vaan. Aikaa myöten asia häiritsee aina vain enemmän ja enemmän. Turha tuhlata kummankaan aikaa.
Minäkö sen sitten tiedän? Luota omaan arvioosi.